کد مطلب: 60854
 
مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان:
گسترش فرهنگ کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است
حامد زارعی گفت: نهادهای فرهنگی با برگزاری برنامه های مختلف کتابخوانی نقش مهمی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴
 
به گزارش زاهدنیوز، حامد زارعی؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان در دیدار با دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد کتابخانه های عمومی در اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری سازمان ها و ادارات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم کتابخانه های عمومی اجرای برنامه فرهنگی با توجه به دغدغه های فرهنگی و اجتماعی سازمان های مختلف است.

وی با اشاره به مکاتبات به منظور ابلاغ حکم جایگزین به متهمین افزود: درصورت امکان برای متهمین خدمات عمومی مرتبط با کتابخانه های عمومی به عنوان حکم جایگزین در نظر گرفته شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان ادامه داد: اداره کل کتابخانه های عمومی آمادگی دارد تا با همکاری دادستانی استان برنامه های مناسبی در راستای ارتقای سواد اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی اجرا کند.

ابوالفضل احمد زاده؛ دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری کتاب و کتاب خوانی را یکی از دغدغه های ایشان عنوان کرد و گفت: اجرای این گونه برنامه ها می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

وی از اعلام آمادگی جهت پیگیری درخواست های نهاد درخصوص حکم جایگزین خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت های مکانی سرای قرآن و نهج البلاغه به منظور توسعه زیربنایی کتابخانه های عمومی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark