کد مطلب: 55274
 
در راستای آماده سازی شهر به منظور استقبال از بهار؛
14پارک زاهدان آماده استقبال از مسافران نوروزی/ از رنگ آمیزی جداول تا گل کاری معابر + لیست پارک ها
مدیر خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: تعداد 14 پارک از پارک‌های اصلی شهر زاهدان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴
 
به گزارش زاهدانه، آمدن بهار همیشه خاطره انگیز است. خوب یا بد خاطره هایش در ذهن آدمی به یادگار می ماند حال این خاطره تزئین سفره هفت سین خانه باشد یا آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی.
از آنجایی که آداب و رسوم هر شهر و دیاری با دیگری متفاوت است در هرمنطقه تدابیری از سوی دستگاه های مربوطه اندیشیده شده تا علاوه بر راهنمای مسافران خاطره ای خوش از آن شهر و آداب و رسومش به یادگار داشته باشند.
در همین راستا هرچه به روزهای پایانی اسفندماه نزدیکتر می شویم شاهد آماده سازی مبلمان شهری و مکان های استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان زاهدان هستیم بگونه ای که رزمایش و مانور دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر استان از 25 اسفند ماه آغاز به کار خواهند کرد.


در این زمینه مدیر خدمات شهری شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه از آمادگی پارک های شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: براساس دستورالعمل اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر 14 پارک برای اسکان موقت مسافران نوروزی در زاهدان انتخاب و تجهیز شده است.
وی دسترسی آسان و راحت به خدمات درمانی و رفاهی را از ملاک های اصلی برای انتخاب این پارک عنوان کرد و گفت: فهرست این نقاط به نیروی انتظامی و میراث فرهنگی نیز ابلاغ شده تا اقدامات لازم برای ایجاد امنیت و ارائه دیگر خدمات گردشگری به مسافران انجام شود.


طباطبایی اسامی این پارک ها را پارک یاس، کوی قدس، شادی ها، شهر، لاله، فرهنگیان، بسیج، گل ها، آلاله، ملت و البرز عنوان کرد و افزود: میدان های امام خمینی(ره)، خاتم الانبیا(ص) و 15 خرداد نیز از دیگر نقاطی است که برای اسکان موقت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است که نورپردازی معابر، رنگ آمیزی جداول، دیوار نویسی و نقاشی شهری، لکه گیری آسفالت و گل کاری معابر از جمله برنامه های این معاونت در راستای آماده سازی شهر به منظور استقبال از بهار و مسافران نوروزی است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark