کد مطلب: 56714
 
سمينار ايمنی كار در ارتفاع در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد
اولین سمینار آموزشی ایمنی کار در ارتفاع با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شرکتهای فعال کارگزاری ترابری دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۸
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در این زمینه گفت: با رویکرد ارتقاء آگاهی، کاهش ریسک و افزایش ایمنی کار، دوره آموزشی ایمنی کار در ارتفاع در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.
حسین شهدادی افزود: با توجه به توسعه زیر ساخت ها و افزایش حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار و به منظور آشنایی با خطرات و تهدیدها و کسب آمادگی لازم در بهره برداری از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری از قبیل برجهای مکنده و جرثقیلهای ساحلی این دوره جهت کلیه کارکنان برگزار شد.
شایان ذکر است این سمینار با همکاری شرکت آموزشی فن آوران سیمرغ دانش و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی به مدت 4 ساعت در اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با حضور گسترده و فعال کارکنان بخش های مختلف اداره کل و پرسنل شرکت های فعال کارگزاری ترابری دریایی برگزار شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark