۱
کد مطلب: 36554
 
به مناسبت روز خبرنگار
ساخت بزرگترین میکروفن منقوش به شهدای خبرنگار توسط هنرمند زاهدانی+ عکس
رمضان نورا بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار و زنده نگاه داشتن یاد شهدای خبرنگار بزرگترین میکروفون منقوش به شهدا را ساخت.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۷
 
رمضان نورا/بزرگترین میکروفون
رمضان نورا هنرمند خلاق استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : با توجه به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: "زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست" و همچنین به مناسبت روز خبرنگار و سال فرهنگ اقدام به ساخت بزرگترین میکروفون منقوش به عکس شهدای خبرنگار کردم.

رمضان نورا/بزرگترین میکروفون

وی گفت : 17 مرداد ماه بمناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است .
رمضان نورا/بزرگترین میکروفون

نورا افزود : برای ساخت این اثر 20 روز زمان گذاشتم و عکس خبرنگار شهید محمود صارمی ، شهید علیرضا افشار و خبرنگار شهید استان سیستان و بلوچستان محسن ذوالفقاری را بر روی این میکروفون کار کردم تا نمادی از این شهدا باشد.

این هنرمند زاهدانی گفت : این اثر را به آقای ضرغامی رئیس کنونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هدیه می کنم و در گینس نیز به ثبت می رسانم.

وی در انتها افزود : رسانه در جامعه نقش به سزایی دارد و من به عنوان یک هنرمند از رسانه های بومی استان که باعث معرفی من در کشور شدند قدردانی و تشکر می کنم.
رمضان نورا/بزرگترین میکروفون


به گزارش زاهدانه ، از جمله آثار این جوان هنرمند زاهدانی ، طراحی چهره شهدای هسته ای ایران و شهدای حادثه تروریستی تاسوکی با تربت پاک کربلا و کتابت زیارت عاشورا به فاصله بین الحرمین که در دهه محرم سال91 در بین الحرمین رونمایی شد، کتابت سوره فجر به ارتفاع برج آزادی به مناسبت دهه فجر، حک کردن ذکر تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س) که مشتمل بر صد محراب است، مهر زدن 124 هزار صلوات به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) درون بزرگ‌ترین دفتر دنیا، تابلو نورانی ترکیب از پرچم و آیات قرآن، کتابت سریع‌ترین قرآن دنیا به مدت 30 روز در رمضان هر روز یک جزء قرآن، کتابت وصیتنامه شهید میرحسینی به طول 33 متر و منقش به جوهر زعفران به مناسبت هفته دفاع مقدس است که تاکنون 18 مورد از آنها را به ثبت گینس رسانده است.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
 
 


 
مسعود
احسنت به تو نورا (1389)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۵-۱۶ ۱۲:۲۷:۳۴