کد مطلب: 49154
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
شهدا را در بُعد عرفانیشان بشناسیم/ شهدا چراغ هدایت برای سعادت الهی هستند
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس افرادی هستند که برای بقاء دین خدا و حفظ کرامت اسلامی، تمامیت ارضی جان خود را فدا کردند و چراغ هدایت ما برای سعادت الهی هستند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۳
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین معروفی در یادواره شهدا و ایثارگران کربلای 5 اظهار داشت: بودن در محضر شهدای زنده ای (ایثارگران و رزمندگان) که جان خود را در کف دست قرار داده و برای آرامش، آسایش و امنیت جامعه تلاش کردند افتخار بزرگی می باشد که نصیبمان شده است.
وی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس افرادی هستند که برای بقاء دین خدا و حفظ کرامت اسلامی، تمامیت ارضی جان خود را فدا کردند و چراغ هدایت ما برای سعادت الهی هستند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: وظیفه ما نسبت به شهدای بزرگ همچون شهیدان میر حسینی، عالی، خدری، هراتی، کیخاها و غیره نیاز و ملزوم است که شهدا را در بُعد عرفانی شهدا بشناسیم و شناخت عمیقی بر روی آنها داشته باشیم.
وی پنچ ویژگی اصلی مجاهدین در راه خدا را گذشت از گناه، گذشت از مال، گذشت از آبرو، گذشت از عزیزان و گذشت از جان عنوان کرد و افزود: شهدا دارای این ویژگی ها بودند که افراد مقرب و شایسته خدا شناخته شدند و به درجه رفیع شهادت هم نائل آمدند.
سردار معروفی بیان داشت: شهید قانع نمی شود جز اینکه خدا را بشناسد زیرا آنها با خدای خود معامله کردند.
وی در پایان گفت: اگر پنج ویژگی گفته شده در افراد امروزی نهادینه شود این افراد از لحاظ اخلاقی و معنوی مانند شهدایی همچون میرحسینی ها می شوند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark