کد مطلب: 56174
 
تراژدی تکراری شهروندان زاهدانی؛
صف های طولانی کپسول گاز مردم را کلافه کرد/از افزایش قیمت گاز در بازار آزاد تا گلایه شهروندان از کمبود نظارت ها
در حالی صف های طولانی توزیع گاز در زاهدان باعث نارضایتی شهروندان شده که هر بار یکی از خیابان های شهر شاهد حضور مردم برای دریافت کپسول گاز مایع است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
 
به گزارش زاهدنیوز،در حالی در آغازین روزهای سال نو صف های توزیع گاز در زاهدان طویل تر شده و هر بار یکی از خیابان های شهر شاهد صف های طولانی از حضور مردم برای دریافت کپسول گاز مایع است که این مهم باعث نارضایتی شهروندان شده است.
سرگزی یکی از شهروندان زاهدانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون گفت: برای دریافت دو عدد کپسول گاز به چندین خیابان سرزده است تا توانسته در میدان امام رضا(ع) اقدام به خرید کپسول مورد نیاز خود آن هم از بازار آزاد به قیمت 8500 تومان کند.
وی با بیان اینکه قیمت کپسول گاز مایع در بازار آزاد گران است و خرید آن از عهده تمام شهروندان بر نمی آید، افزود: مسئولان باید نظارت بیشتری بر توزیع و ارائه سیلندرهای گازمایع در اقصی نقاط مختلف شهر داشته باشند تا شهروندان برای دریافت یک کپسول سرگردان نباشند.

یکی دیگر از شهروندان هم از روند توزیع نامناسب گاز و کوتاهی برخی مسئولان گلایه کرد و ادامه داد: در حالی مردم برای یافتن یک یا دو عدد کپسول گاز ساعت ها باید خیابان های شهر را متر کنند که این وسیله نایاب به راحتی در بازار آزاد به قیمت 8 یا 9 هزار تومان عرضه می شود.
رضایی بیان کرد: چندین روز است که برای تهیه کپسول گاز خیابان های شهر را بالا و پایین می کنم که در این میان علاوه بر سرگردانی مردم برای یافتن کپسول در برخی نقاط هم با صفهای طولانی و ازدیاد ماشین های مردم مواجه هستم که این امر عاملی برای ایجاد ترافیک به ویژه در میدان امام رضا(ع) شده است.
علی ای حال این روزها در حالی بازار دلالان سیلندرهای گاز داغ است که آمار نارضایتی و شکوائیه شهروندان افزایش داشته است.
در همین راستا در تماسی که خبرنگار این پایگاه خبری با عبدالرحمن شهنوازی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان داشت وی پاسخگوی تلفن همراهش نبود لذا پیگیری این موضوع جهت رفاه شهروندان همچنان در دست اقدام است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark