کد مطلب: 60034
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه زاهدان عنوان کرد؛
توزیع 980 بسته معیشتی و 4000 پرس غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از کرونا در زاهدان
میثم حق نظری از توزیع 980بسته معیشتی و 4000 پرس غذای گرم توسط قرار گاه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه زاهدان بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۰۱
 
میثم حق نظری مسئول بسیج سازندگی سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: در تداوم کمک به اقشار محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا و موج جدید کرونا در شهرستان زاهدان 980 بسته معیشتی با ارزش هر بسته 500 هزار تومان به همت سپاه ناحیه زاهدان بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: این بسته های کمک مومنانه شامل روغن، برنج، حبوبات، ماکارونی و چای با مجموع اعتبار صرف شده  475 میلیون تومان می باشد که به همت گروه های جهادی حوزه های مقاومت سپاه زاهدان بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار کم درآمد جامعه و خانواده‌هایی که از این ویروس منحوس کرونا آسيب دیده اند توسط تیم های شناسایی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی شناسایی شده اند و این بسته های معیشتی و تعداد چهار هزار پرس غذای گرم بین آنها توزیع شد.

حق نظری تاکید کرد: توزیع 55 هزار و 500 عدد ماسک، طبخ و توزیع سه هزار و 200 پرس غذای گرم و هزار و 500 ظرف سوپ و یک دستگاه کولر آبی در کنار بسته های معیشتی از دیگر برنامه های بسیجیان گروه های جهادی بوده است که این اقلام با مجموع اعتبار 6 میلیارد و 168 میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark