کد مطلب: 50413
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:
نبود اشتغال عاملی برای گرایش به قاچاق/ روزانه 5 میلیون لیتر سوخت در استان قاچاق می شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خطر قاچاق سوخت را فراتر از ضربه به اقتصاد کشور برشمرد و گفت: جوانان در برخی نقاط استان به علت نبود شرایط اشتغال، به سوی قاچاق سوق داده می شوند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
 
به گزارش زاهدانه، سیدمرتضی مدنی فدکی در نشست مشترک با مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان با اشاره به اینکه نبود شرایط اشتغال برای جوانان استان عاملی برای گرایش به سوی قاچاق است، اظهار داشت: روزانه 3 الی 5 میلیون قاچاق سوخت در سیستان وبلوچستان صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: باید برای محقق شدن شعار با تلاش برای خدمت به مردم، جلوی قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه سوخت را گرفت و به بهترین شکل نقش خود را ایفا کنیم.

قاچاق سوخت تاثیر فراوانی بر اقتصاد کشور دارد
این مسئول با بیان اینکه قاچاق سوخت تاثیر فراوانی بر وضعیت اقتصاد کشور دارد، افزود: باید نظارت در حوزه سهمیه سوخت گلخانه ها، صنایع و مراکز پرورش دام تشدید شود تا زمینه برای سودجویانی که اقدام به عرضه خارج از شبکه سوخت می کنند، ناامن شود.
وی با بیان اینکه بالاترین آمار پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان به قاچاق سوخت اختصاص دارد، ادامه داد: قاچاق سوخت تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وظیفه ما لبیک به ندای رهبر انقلاب است
 مدنی فدکی خطر قاچاق سوخت را فراتر از ضربه به اقتصاد کشور برشمرد و گفت: جوانان در برخی نقاط استان به علت نبود شرایط اشتغال، به سوی قاچاق سوق داده می شوند که باید مسئولان در این خصوص چاره اندیشی کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اعلام آمادگی برای همکاری های بیشتر و آموزش کارکنان جایگاه ها و سایر بخش ها، برلزوم گشت های مشترک کنترلی از مصرف کنندگان سوخت تاکید کرد و افزود: تکلیف ما خدمت به نظام و پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب است لذا در این راه تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark