کد مطلب: 42863
 
مولوی عبدالحمید
امت مسلمان با الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) وحدت خود را حفظ کنند
امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت : ملت مسلمان باید روش و سیره زندگی پیامبر را الگوی خود قرار دهند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۱
 
مولوی عبدالحمید
به گزارش زاهدانه ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) در مراسم محوری گرامی‌داشت هفته وحدت در دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سیستان و اظهار داشت : حضرت رسول اکرم (ص) نعمت بزرگی است که خداوند به بشیرت اعطا کرده است و او را برای هدایت و راهنمایی ما فرستاد.

وی گفت : در قرآن امده است نسل بشری در کنار پرتگاه جهنم و ذلت قرار داشت و بعثت حضرت رسول سبب شد خداوند ما را از این پرتگاه نجات داد.

وی با اشاره به خصوصیات ساده زیستن پیامبر بیان داشت : قران به ما فرموده که زندگی پیامبر بهترین الگو برای امت اسلامی است زیرا پیامبرانسانی کامل و جامع بود و زندگی و روش ساده زیستن او را را باید الگو خود قرار دهیم .

مولوی عبدالحمید افزود : امروز ملت مسلمان افتخار می کند که سیرت طیبه و روش آن حضرت را الگوی خود قرار دادند و به آن عمل می کنند.

وی گفت : دشمن اکنون با تحریف در فرهنگ اسلامی می خواهد وحدت بین مسلمانان را تضعیف کند و با ایجاد ناامنی در برخی مناطق تفرقه بین مسلمانان ایجاد کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت : مردم باید توطنه دشمن را بشناسند و بینش دشمن شناسی داشته باشند و بیدار باشند تا دشمن نتواند سوءاستفاده ای از آن برای رسیدن به اهداف خود بکند.

وی بیان داشت : ما باید وحدت خود را بگونه ای حفظ کنیم تا برای جهان الگو باشیم .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark