کد مطلب: 57803
 
فرماندارشهرستان زاهدان:
بازاریان در قیمت گذاری ها به اقشار کم درآمد توجه کنند/نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار
فرماندار زاهدان گفت: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زاهدان به ریاست ابوذرمهدی نخعی فرماندارشهرستان زاهدان و با حضورحسنعلی ارجمندی معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری واعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری زاهدان برگزار شد.

ابوذرمهدی نخعی در این جلسه بیان کرد: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

فرماندار زاهدان افزود: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و وظیفه این کارگروه، نظارت براقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت گذاری آن کشوری و منطقه ای است.

وی با اشاره به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی بیان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.

نخعی ادامه داد:باتوجه به وفور کالاهای اساسی درانبارها و مراکز فروش شهرستان، افزایش قیمت کالاهای اساسی هیچگونه توجیه ندارد وبا متخلفان برخورد می شود.

وی انصاف را شرط مهم در کسب و کار عنوان کرد و گفت: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.

معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری درادامه جلسه از تامین وتوزیع کالاهای اساسی خبردادو گفت :درتامین وتوزیع کالاهای اساسی مشکل خاصی نداریم واین اقلام باقیمتهای مصوب درحال توزیع میباشند.

ارجمندی افزود: جهت رفاه شهروندان درایام پایانی سال برنامه ریزی درخصوص فروش فوق العاده و برگزاری نمایشگاه و توزیع میوه درایام عید انجام شده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark