کد مطلب: 40658
 
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج:
بیش از 3000 برنامه در سطح سیستان و بلوچستان برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اجرای 3350 برنامه بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج در سطح استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
 
سرهنگ محسن اکبری
به گزارش زاهدانه ، صبح امروز (28 ابان ) سرهنگ محسن اکبری در کنفرانس مطبوعاتی  و خبری با اصحاب رسانه در مهمانسرای سپاه سلمان اظهار داشت:  هم زمان با 5 آذر سال 1358  فرمانی مقدس از زبان رهبر کبیر انقلاب صادر شد که تبدیل به راهبردی دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران و تشکیل فرهنگ بسیج و بسیجی شد.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مایه افتخار ماست و با فرهنگ امام راحل رشد می کند افزود: امروز همه مردم در فرهنگ بسیجی جای گرفتند و تشکل و فرهنگ بسیجی در بخش های مختلفی سازماندهی شده است.

سرهنگ اکبری مهم ترین شاخصه های یک بسیجی را ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و تلاشگری برشمرد و بیان داشت: هرکس این تفکرات  را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهد قطعا یک بسیجی خواهد بود.

وی شعار بسیج امسال را " بسیج؛ مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" خواند و ادامه داد: هفته بسیج از سی ام آذر ماه آغاز خواهد شد و برنامه های متنوعی در طول و قبل از هفته بسیج صورت خواهد گرفت.

سرهنگ اکبری از اجرای 3350 برنامه در گرامی داشت هفته بسیج و قبل از هفته بسیج خبر داد و افزود: این تعداد برنامه در سطح پایگاه، حوزه و ستاد سپاه سلمان اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زاهدان از دیدار فرماندهان سپاه سلمان با نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و تصریح کرد: همایش بسیج و رسانه یکی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج بود که با حضور اصحاب رسانه روز گذشته برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا،  نشست های روشنگری، جلسات هم اندیشی، اعزام پزشکان به مناطق محروم استان، جذب بسیجیان در طول هفته، چاپ و توزیع نشریات مربوط  به بسیج، مشاوره حقوقی و غبار روبی گلزار شهدای استان تنها بخشی از برنامه های اجرایی در گرامی داشت هفته بسیج خواهد بود.

وی از برگزاری نشست حلقه های صالحین بین مربیان  و سرگروه ها خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه ها و مراسم ادعیه توسل، کمیل و دعای وارث نیزمتناسب با روزهای خاص خود در ایام هفته بسیج انجام خواهد شد.

سرهنگ اکبری محوری ترین برنامه هفته بسیج را اجتماع بزرگ بسیجیان در سالروز بسیج مستضعفین دانست و ادامه داد: در این اجتماع با شکوه بسیجیان گردانهای سازمان یافته امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس، عاشورا و کوثر به همراه سرگروههای صالحین حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

 

انتهای پیام

Share/Save/Bookmark