کد مطلب: 58758
 
اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌های مردم در بورس با یک دستور تاراج شود
سید کاظم موسوی گفت: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال ساماندهی وضعیت بورس هستیم و عزم ما بر این است که اموال و سرمایه‌های مردم با یک دستور تاراج نشود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
 
به گزارش زاهدنیوز حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: بورس به ویژه در ماه‌های اخیر مورد اعتماد مردم قرار گرفته بود و آن‌ها سرمایه‌گذاری‌های زیادی در بورس انجام داده‌اند لذا مسئولان بورس باید مراقب باشند که برخی تغییرات و نوسانات منجر به از بین رفتن سرمایه‌های مردمی نشود.

وی با بیان اینکه مسئولین باید تدبیر کنند تا مردم به مشکل برنخورند، اظهار داشت: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوباتی را پیرامون بورس داشته‌ایم و به دنبال ساماندهی وضعیت بورس هستیم و عزم ما بر این است که اموال و سرمایه‌های مردم با یک دستور تاراج نشود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید از اعتماد مردم سوءاستفاده شود، تأکید کرد: مجلس از وظیفه نظارتی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و نسبت به اموال مردم مسئولیت دارد و سازمان بورس نیز باید بداند که جهت حفظ اموال مردم وظیقه دارد.

موسوی با اشاره به تلاش‌های مجلس برای ساماندهی به وضعیت کنونی، عنوان کرد: طرح‌هایی مانند طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت کنترل سوداگری در بازار مؤثر است و این اقدامات زیربنایی می‌تواند منجر به ساماندهی وضعیت فعلی شود.

وی تصریح کرد: مردم از  نوسانات اقتصادی بسیار متضرر شده‌اند لذا نباید اجازه داد سازمان بورس نیز به آن‌ها ضرر برساند و این سازمان باید برای صیانت از دارای‌های مردم اقدام کند.

انتهای پیام/

 

Share/Save/Bookmark