کد مطلب: 29426
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
آموزش و پرورش در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان رسالتی سنگین دارد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش می‌تواند دانش‌آموزان را از لحاظ بنیه علمی و عقلی قوی سازد که قطعا این یک رسالت بزرگ است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۴

به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در گردهمایی روئسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در خانه معلم زاهدان، اظهار داشت: بحث مدیریت این مجموعه قطعا با مدیریت مراکز اقتصادی و اجرایی و سیاسی تفاوت‌های زیادی دارد و از این مرکز نسبت به سایر مراکز انتظار بیشتری می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید ظرفیت‌های نهفته دانش آموزان شکوفا و تقویت شود.

وی بیان کرد: این آموزش و پرورش است که می‌تواند دانش‌آموزان را از لحاظ بار علمی و عقلی قوی سازد و قطعا این یک رسالت بزرگ است.

سلیمانی اذعان داشت: رسالت شما برای اجرایی کردن این بخش بسیار سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم که همه‌مان با یک نام و یک جریان و جهت، وظیفه دینی‌مان را انجام می‌دهیم و آن نام نامی است که یه موازات نام او هفته وحدت را داریم و اساس و پایه وحدت را باید آموزش و پرورش پیگیری کند.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش هستند که می‌توانند از آهن طلا و از طلا فلز کم قیمت بسازند، آنها هستند که می‌توانند از افراد چهره‌های نابی بسازند که یک تحول در جامعه اسلامی بوجود  آید.

وی در پایان اضافه کرد: بحث توسعه آموزش هم در قالب کمی و هم در قالب کیفی یک اصل است، اما بحث اصلی توجه به مبانی زیستی دانش آموزان است.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
مرجع : فارس