کد مطلب: 40856
 
افتتاح 5 طرح اقتصاد مقاومتی در زاهدان
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان گفت : بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 5 طرح اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان بسیج در شهرستان زاهدان افتتاح شد .
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۴
 
سرهنگ مسعود پناهی
سرهنگ مسعود پناهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : تعداد 5 طرح اقتصاد مقاومتی در سطح شهر زاهدان با همکاری بسیج سازندگی در چهارمین روز هفته بسیج افتتاح شد.

وی گفت : طرح های پرورش دام سبک ، پرورش مرغ محلی ، طرح تولید کود ورمی کمپوست و همچنین دو واحد استخر پرورش ماهی با اعتبار بالغ بر  75 میلیون تومان به صورت همزمان در سطح شهر زاهدان افتتاح شد .

وی افزود : طبق فرمایش مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج تا کنون فعالیتهای چشمگیری داشته است و با حمایت مالی از افرادی که در زمینه های مختلف شغلی مانند مشاغل خانگی فعالیت دارند زمینه اشتغال زایی و درآمدزایی برای افراد خانواده را فراهم کرده است .

پناهی به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در شهر زاهدان اشاره کرد و افزود : ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان با حضور در این نمایشگاه در غرفه های صنایع دستی و عرضه محصولات پروتینی و لبنیات نقش بسیج در حمایت از اقتصاد مقاومتی را بخوبی نشان داده است .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark