کد مطلب: 58866
 
توسط بسیج دانش آموزی انجام شد؛
اهدای 90 هدیه معیشتی به دانش آموزان زاهدانی
میثم خاوری گفت: تاکنون تعداد 90 کارت هدیه معیشتی توسط بسیج دانش آموزی به خانواده های آسیب دیده از تبعات اقتصادی کرونا اهدا شده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳
 
میثم خاوری فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، بیان کرد: طرح شهید «بهنام محمدی» در راستای تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان و خانواده‌ها، همچنین انس و پیوند بیشتر آن‌ها با مسجد و توجه به انجام فرایض دینی از جمله نماز اول وقت و به جماعت در شهرستان زاهدان در حال برگزاری است.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ،جوانِ پای‌کار مؤمنِ در تراز انقلاب اسلامی در جامعه تربیت شود و در این راستا آموزش‌ و پرورش مهم‌ترین معبر این اتفاق بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و دغدغه های بیشمار این بیماری برای جامعه به خصوص دانش آموزان و والدین انها سعی کردیم تا برای رفع این دغدغه ها در سال جدید تحصیلی گامی مثبت برداریم و در همین راستا تعداد 90 کارت هدیه معیشتی  به مبلغ 200 میلیون ریال توسط بسیج دانش آموزی به خانواده های آسیب دیده از تبعات اقتصادی کرونا اهدا شده است که در این میان 40 کارت هدیه معیشتی به دانش آموزان حوزه مقاومت شهید فهمیده توزیع شده است.


 
خاوری تاکید کرد: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس نهضت روشنگری روایتگری دفاع مقدس با موضوع تبیین دلاورمردی های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی و دستاوردهای این ایستادگی و مقاومت برای دانش آموزان در مدارس زاهدان برگزار شد، برپایی نشست بصیرتی و استماع  سخنان رهبرمعظم انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه و دیدار و تجلیل از  محمدکاظم ادیب زمنده و جانباز دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته بود.




 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark