کد مطلب: 39236
 
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش شد
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور حکمی 'مجتبی شجاعی' را به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان خاش منصوب کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۸
مجتبی شجاعی
 
مجتبی شجاعی
به گزارش زاهدانه ، فرماندار خاش در آیین تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید بخش مرکزی این شهرستان با گرامیداشت ایام دهه ولایت و هفته وزارت اطلاعات بیان کرد: نگاه دولت برای انتصاب مدیران و مسوولان، شایسته سالاری و بر اساس احترام و انتخاب جمعی است.

محمد اکبر چاکرزهی با قدردانی از هشت سال تلاش حمید رضا شهرکی بخشدار سابق بخش مرکزی خاش افزود: شجاعی بخشدار جدید این بخش جوانی پرتلاش، سخت کوش، باتجربه، توانمند و برخواسته از ظرفیت بومی منطقه است که در مدت تصدی در دولت عملکرد مطلوب همراه با رضایت مردمی در کارنامه درخشان خود دارد.

وی با تاکید برارتباط، تعامل یکپارچه و همدلی اقشار مختلف جامعه اعم از مسوولان، علما، معتمدان، نخبگان و غیره با بخشدار جدید اظهارداشت:با توجه به اینکه مجتبی شجاعی از منطقه و مردم ساکن در این شهرستان شناخت خوبی دارد و از نیروهای جوان و توانمند در کارها بهره می برد ضروری است همگان در راستای تامین اهداف دولت با وی همکاری کنند.

حجت الاسلام جواد حسینی امام جمعه موقت شهرستان خاش نیز در این نشست از تلاشهای بخشدار سابق قدر دانی کرد و گفت: بخشدار سابق در امر تکریم ارباب رجوع، تعامل یکپارچه با مسوولان و پیگیری امور جامعه بصورت جدی موفق عمل کرد که ضرورت دارد بخشدار جدید نیز این رویه را ادامه دهد.

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش نیز گفت: این آمدنها و رفتن ها طبیعی است و هر فردی که به خوبی خدمت می کند و تکریم می شود بطور حتم در سنگری دیگر به خدمت گماشته می شود.

مولوی 'یعقوب حسین بر' افزود: بخشی از موفقیت یک مدیر ناشی از ارتباط نزدیک، تعامل یکپارچه با مردم و رضایت ارباب رجوع است و در ادامه کسب تجربیات و برخورداری از حمایتهای دولت و مردم به رشد و توسعه فکری و اقدامات عملی وی می افزاید.

بخشدار جدید بخش مرکزی خاش نیز پیروی از اصل ولایت فقیه، اجرای دقیق قانون، تعامل با دولت و مردم و پیگیری نیازهای مردم و منطقه را از اولویتهای مهم کاری خود عنوان کرد.

مجتبی شجاعی اظهار داشت:شهرستان خاش و از جمله بخش مرکزی در حوزه های مختلف و از جمله گردشگری،صنعت و معدن، کشاورزی و دامداری، نیروی انسانی کارآمد و غیره توانمندیهای بسیاری خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خاش خواستگاه سکونت و حضور قبائل و طوایف بوده و مردمان این دیار و سامان چه در دوران انقلاب و چه در دوران بعد از انقلاب نقش و تاثیر خود را در پاسداری و حراست از مرزها ، ارزشها و باورهای اسلامی و انسانی بخوبی بنمایش گذاشته اند، گفت: بنده بر خود لازم می دانم قدردان اعتماد همه عزیزان باشم و از همین جا دست نیاز و حمایت را به سوی آنان دراز می کنم و امیدوارم در این سنگر جدید بعنوان یک سرباز نظام وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهم.

حمید رضا شهرکی بخشدار سابق نیز گزارشی از فعالیتهای حوزه کاری خود ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، مجتبی شجاعی بخشدار جدید بخش مرکزی خاش بعنوان نیروی نخبه و تحصیلکرده بومی خاش در مدت سه سال مسوولیت بخشداری زرآباد کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت و درچند دوره از فعالیت خود بعنوان بخشدار نمونه استان برگزیده شد.

رتبه دار المپیاد ، نویسنده هفت عنوان کتاب، کارشناس و تحلیلگر مسائل فرهنگی،اجتماعی و سیاسی از دیگر فعالیتها و توانمندیهای شجاعی است.

وی متولد خاش و سابقه کار در شرکت نفت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و نیز مشاور جوان فرمانداری خاش را در کارنامه خود دارد.

بخش مرکزی خاش دارای 60 هزار نفر جمعیت، 163 شورای روستایی و 65 دهیاری دارد.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایرنا