کد مطلب: 31126
 
شناسایی سرشبکه‌های قاچاق ‌با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا‌ در سیستان و بلوچستان
جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا برای شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای به دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای دست خواهیم یافت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۰
شناسایی سرشبکه‌های قاچاق ‌با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا‌ در سیستان و بلوچستان
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی ستاد قاچاق کالا و ارز، محمد محبی در جلسه مشترک پلیس اینترپل ناجا با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ‌سیستان و بلوچستان ‌افزود: از آنجایی که قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب و ابلاغ شده براساس مفاد این قانون کمیسیون استان آمادگی دارد در امر مبارزه با قاچاق همکاری لازم را داشته باشد.

وی اظهار داشت: در گذشته به دنبال استفاده از ظرفیت سیستم امنیتی کشور به منظور کاهش ورود ‌قاچاق از کشورهای همسایه بودیم.

محبی خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا برای شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای به دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای دست خواهیم یافت.

‌در ادامه این جلسه، سرهنگ جوادی رئیس اداره مناسبات و روابط خارجه پلیس بین‌الملل (اینتر پل ناجا) به منظور تعامل و همکاری بیشتر‌، خواستار همکاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در بررسی و شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته‌ شد.

وی بر ظرفیت پلیس اینتر‌پل در برخورد و دستگیری سر‌شبکه‌های اصلی قاچاق که ریشه در کشورهای افغانستان و پاکستان دارند تاکید کرد.

در این جلسه تصمیم گرفته شد علاوه بر نشست‌های مداوم با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان، جهت همفکری و برنامه‌ریزی ‌با برگزاری نشست‌های مشترک با کشورهای همسایه از جمله پاکستان و افغانستان از ظرفیت سیستم امنیتی این کشورها در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark