کد مطلب: 54086
 
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد
دستگیری 219 سارق در شهر/ فضا برای سارقان نا امن تر می شود
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح های مختلف و تشديد اقدامات انتظامی در راستای برخورد قاطع با سارقان و برهم زنندگان امنيت وآسايش شهروندان خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ علی عارف نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانهبا بیان اینکه فضا برای سارقان در سطح شهر نا امن تر خواهد شد، اظهار داشت: با برگزاری جلسات مختلف و شناسايی نقاط آلوده و جرم خيز و همکاری خوب معتمدين محلی توانسته ايم در جلوگيری از وقوع سرقت ها گام موثری برداریم بگونه ای که در يک ماه گذشته 32 درصد شاهد کاهش انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
وی با اشاره به دستگیری 219 سارق در شهر زاهدان گفت: آمار دستکیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 129 درصد افزايش داشته است.
این مسئول با ادامه با اشاره به اينکه در روزهای منتهی به پايان سال قرار گرفته و شاهد تکاپوی شهروندان جهت خريد های سال نو هستيم، تصریح کرد: این مجموعه با جديت و با بکارگيری همه ظرفيت ها به دنبال ارتقاء امنيت و فراهم آوردن فضايی است که شهروندان بدون هيچ دغدغه ای و با آسودگی خاطر به استقبال نوروز بروند.
عارف نژاد در پايان با اشاره به اقدامات مختلف فرهنگی و آموزشی که توسط کارشناسان انتظامی درسطح مساجد و مدارس برگزار می شود از شهروندان خواست تا هشدارهای پليسی را جدی گرفته و از فراهم آوردن زمينه های بروز سرقت بخصوص سرقت اتومبيل و موتورسيکلت که معمولا با سهل انگاری و رعايت نکردن توصيه های ايمنی فرصت برای سارقان بوجود می آيد، اجتناب شود.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان از شهروندان خواستار شد تا درصورت وقوع هرگونه حادثه ای مراتب را با مرکز فوريت های پليسی 110 اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark