کد مطلب: 53096
 
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد:
آزادی حلب نماد وحدت جبهه مردمی/ پیروزی جبهه مقاومت چشمان غرب را خیره کرد
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد گفت: آزادی حلب نماد وحدت جبهه مردمی، شیعه و سنی است که امروز باعث ناکامی کشورهای غربی شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
 
مولوی جان داد نارویی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به آزادسازی حلب از دست تروریست ها اظهار داشت: این پیروزی باعث شکست و ناکامی کشورهای غربی و تروریست در سوریه شد.

پیروزی حلب باعث ناکامی کشورهای غربی و تروریست شد
وی این پیروزی را نماد وحدت جبهه مردمی، شیعه و سنی دانست و گفت: جبهه مردمی و مقاومت با شکست متجاوزان و تروریست ها نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند که این مهم باعث ناراحتی و نگرانی کشورهای غربی شده است.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد هدف دشمنان را تفرقه افکنی بین امت اسلامی عنوان کرد و افزود: آنها می خواهند امت اسلامی را به جان یکدیگر بیاندازند تا به اهداف شوم خود برسند و بر دنیا حکمرانی کنند اما پیروزی حلب باعث ناکام ماندن آنان شد.
وی با اشاره به اینکه دفاع از مرزهای کشور شیعه و سنی نمی شناسد، ادامه داد: در هر نقطه ای از دنیا که برعلیه اسلام ناب اقدامی انجام شود شیعه و سنی در کنار هم به مقابله با دشمنان پرداخته و جان خود را فدای نظام و اسلام می کنند.

پیروزی حلب چشم کشورهای غربی را خیره کرد
مولوی نارویی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه" ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد"، بیان کرد: شیعه و سنی با هم وحدت کلمه دارند بگونه ای که امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی امت های اسلامی است لذا روحیه انقلابی مردم اعم از شیعه و سنی و جبهه مردمی عامل موثری در پیروزی و آزاد سازی حلب به شمار می رود.
اما جمعه اهل سنت نصرت آباد در پایان با بیان اینکه پیروزی حلب منجر به افزایش جاذبه انقلاب اسلامی شد، گفت: این پیروزی چشم های کشورهای غربی و هم پیمانانش را خیره کرده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark