کد مطلب: 39452
 
عربستان با اجرای حکم اعدام شیخ نمر هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت : اجرای حکم اعدام شیخ نمر واکنش جبهه های مردمی و مقاومت را در پی دارد و عربستان هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد .
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۹
 
احمدعلی خسروی
احمدعلی خسروی ضمن محکوم کردن این اقدام در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : با توجه به ماهیت کشور عربستان که نظامی استبدادی و دیکتاتوری دارد و نا کامی هایی که اخیراً این رژیم در حوزه نفوذش در منطقه داشته و پیروزی های جبهه مقاومت سبب شد عربستان در عرصه افکار عمومی کم بیاورد .

وی گفت : آل سعود مي پندارند كه با سركوب و اعدام عالماني چون شيخ نمر مي توانند تفكر علوي شيعه را كه همانا اسلام ناب محمدي ( ص ) در پرتو هدايت اهل بيت (ع) است از بین ببرد و با صدور این حکم سیاسی و ظالمانه قصد دارد رقیب استراتژیک خود یعنی ایران را که مورد توجه افکار عمومی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا است وادار به عقب نشینی کند.

این عالم سیاسی بیان داشت : روحانی شیعه نمر باقر النمر یک عالم منادی حق و مخالف سلطه استکبار بود و حکم اعدام این عالم حق طلب به قدری ظالمانه و به دور از حقوق بشری است که سازمان ملل با آن همه انفعال این حکم ظالمانه را سبب برافروختن آتش فتنه مذهبی خوانده است .

خسروی افزود : اعدام شیخ نمر پیامدهای غیر قابل پیش‌بینی برای عربستان سعودی خواهد داشت و گمان نمی‌کنم آل سعود دست به چنین کاری بزند و مورد نفرت جهان اسلام قرار گیرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark