کد مطلب: 31342
 
برگزاری هشتمین یادواره شهدای حادثه تروریستی تاسوکی در نیمروز
معاون اجرایی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) نیمروز گفت: هشتمین سالگرد حادثه تروریستی تاسوکی و یادواره شهیدان روحانی، 22 اسفندماه در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۳
برگزاری هشتمین یادواره شهدای حادثه تروریستی تاسوکی در نیمروز
 
به گزارش زاهدانه ،رضا سرگزی با اشاره به حضور مسئولان استانی به ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان در این مراسم، اظهارکرد: امیدواریم در یادواره امسال نیز شاهد حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار و غیرتمند از جای جای استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه پایه‌گذار این مراسم معنوی سردار شهیدحاج حبیب لکزایی بود، هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تاسوکی و پیوند جوانان با آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

 

سرگزی در ادامه اضافه‌کرد: شهرستان نیمروز بیش از 167 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

معاون اجرایی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول‌اکرم(ص) شهرستان نیمروز خاطرنشان کرد: شهدای تاسوکی سند بارزی از مظلومیت شهروندان مسلمان سیستان و بلوچستان در برابر دشمنی و توطئه استکبار جهانی است.

 

سرگزی با بیان اینکه برگزاری این گونه یادواره‌ها در ایجاد بصیرت و آگاهی جوانان و جامعه نقش دارد متذکر شد: یادواره شهدا نشان از همدلی و همبستگی تمام اقشار جامعه دارد و موجب دلسردی دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

 

در 25 اسفندماه 1384 اعضای گروهک تروریستی جندالشیطان با راهبندی در محور زابل زاهدان، بیش از 20 تن از مردم بی‌گناه منطقه را شهید و چند نفر را مجروح کرده و تعدادی را به گروگان گرفتند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark