کد مطلب: 60322
 
امیدوارم مدیران انتخابی شما چون خودتان مردمی، میدانی و حافظ منافع ملت باشند
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی خطاب به رئیس جمهور گفت: امیدوارم مدیران انتخابی شما چون خودتان مردمی و میدانی و در کنار مردم و حافظ منافع ملت باشند، زیرا منافع ملت و دولت با هم گره خورده‌اند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
 
به گزارش زاهدنیوز؛ به نقل از عصرهامون؛ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در این مراسم گفت: امروز بسیار خوشحال هستیم و جا دارد از جنابعالی به عنوان رئیس جمهور تشکر کنیم که سیستان و بلوچستان را که از مرکز فاصله زیادی دارد و محرومیت دارد دریافتید و این استان را در اولویت سفرهای استانی خود قرار دادید.

وی ادامه داد: مردم از شما انتظاراتی داشتند، لازم است تشکر دیگری از شما داشته باشیم زیرا سلامت کشور و به ملت ایران را در اولویت کارتان قرار دادید هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست که به علت شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان تصریح کرد: اینکه شما به این مهم اولویت دادید و دستور واردات واکسن به کشور و سایر امکانات مورد نیاز را صادر کردید و موفقیت آمیز هم بود، انتظار مردم بود و شما به این انتظار مردم جامه عمل پوشاندید.

اسماعیل زهی بیان کرد: خوشحالیم که امروز شما در بین مردم سیستان و بلوچستان هستید، مردم این استان از تنوع قومی و مذهبی برخوردار هستند ریشه اخوت و برادری دارند، از این بابت مسئولان و حضرتعالی نگرانی برای وحدت و همدلی نداشته باشید.

وی بیان کرد: زیرا مردم بصیر و آگاه هستند و می‌دانند بهترین راه رسیدن برای توسعه و آبادانی و پیروزی وحدت است و مردم همیشه در صحنه های مختلف به امنیت کمک کرده‌اند.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان تصریح کرد: نیروهای نظامی امنیتی برای امنیت تلاش کردند ولی به جرأت می‌گویم از هسته‌های اصلی امنیت، خود این مردم و ریش‌سفیدان هستند، دانشگاهیان نخبگان همه اعتقاد دارند و از روی اعتقاد می‌دانند که امنیت باید در استان حفظ شود.

اسماعیل زهی بیان کرد: خیلی‌ها تلاش کردند که از این دروازه ناامنی را وارد کنند، مردم سینه سپر کردند تا نگذارند خانه آن‌ها ناامن شوند و به آن اعتقاد دارند، اطمینان می‌دهم به شما و مسئولان و مردم در راستای امنیت تلاش کرده و ذهن مسئولان درگیر مسائل دیگر باشد.

وی گفت: اطمینان می‌دهیم استان دچار ناامنی نمی‌شود، زیرا همه در کنار هم و با هم از امنیت پاسداری می کنیم، در کشور همجوار ما افغانستان نیروهای استکباری آمریکا و ناتو با شکست مواجه شدند بهترین شرایط پیش‌آمده امیدواریم امنیت پایدار در آنجا ایجاد شود و ۱۰۰ درصد از از منافع دیگر این امنیت ما هم بهره‌مند خواهیم شد.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان اضافه کرد: امید است مشکل آبی که معضل بزرگ است برطرف شود و بتوانیم حق آبه تالاب هامون را کاملا بگیریم و به حق مان برسیم ومشکلاتی از این منظر که سیستان‌و بلوچستان با آن درگیر است برطرف شود.

اسماعیل زهی افزود: دومین موضوع اینکه آنها اعلام کرده‌اند کشت خشخاش را جلوگیری می‌کنند اگر این کشت خشخاش ممنوع شود واقعاً برای ما مژده‌ای بزرگ است و بسیاری از ناامنی‌ها و مشکلات بین الملل حل می شود.

وی ادامه داد: بیکاری موضوعی عمومی است، سیستان و بلوچستان بیشترین پتانسیل و استعداد را دارند اما از همه بیشتر با فقر دست و پنجه نرم می‌کند، اگر از این استعدادها به طور صحیح استفاده و مدیریت توانا باشد و با برنامه ریزی پیش رود و از کسانی که در استان با استعدادها آشنایی دارند مشورت شود تصمیم گیری صحیح خواهد بود. 

امام جمعه مسجد مکی زاهدان گفت: باید با مردم مشورت شود تا به اشتباه نرویم و آن ها را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داد، شما تصمیمات استان را با مشارکت مردم و نخبگان در این استان گرفته اید که بهترین کار است، زیرا مسائل و امور استان در درون آن حل می شود و این پتانسیل ها و استعدادها اگر به کارگیری شود مطمئن باشید کشور بهره مند خواهد شد.

اسماعیل زهی بیان کرد: خوشحال هستیم که جنابعالی رئیس جمهور مردمی و در صدر دولتی مردمی هستید و بدون تشریفات به سفرهای استانی ادامه می‌دهید، امید است امیدوارم مدیران انتخابی شما چون خودتان مردمی و میدانی و در کنار مردم و حافظ منافع ملت باشند، زیرا منافع ملت و دولت با هم گره خورده‌اند.

وی اظهار کرد: در گذشته هم کارهایی شده است اما آنطور که باید به مردم رسیدگی نشده و مردم رنج دارند باید حرف آن ها گفته شود و مدیران در کنار مردم باشند تا مشکلات حل و فصل شود و این حق مردم است و منجر به رضایت آن ها می‌شود.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان افزود: هیچ رئیس جمهوری بعد از پیروزی انقلاب در چنین شرایطی که شما به سفر استانی آمده‌اید نیامده، مشکلات گسترده است و ما مسئولیت شما را درک می‌کنیم و برای شما دعای خیر و آرزوی موفقیت داریم تا بتوانید با درایت و تدبیری که دارید به همین صورت میدانی و مردمی مشکلات را حل و فصل کنید.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark