کد مطلب: 56282
 
در دیدار با جهادگران و فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی مطرح شد
مسجد محوری رویکرد گروه‌های جهادی/ مجاهدان فی سبیل الله خدمت بی منت به مردم انجام می دهند
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که به مردم خدمت بی منت انجام می دهند، مجاهد فی سبیل الله هستند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار محمد ناظری در دیدار با جهادگران و فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی سییستان وبلوچستان که در محل مهمانسرای 5آذر برگزار شد، افزود: افرادی که خدمت بی منت را سرلوحه کارهایشان قرار می‌دهند مجاهدان فی سبیل الله هستند.
وی بیان کرد: در طی چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، جهادگران نیز به مثل دیگر اقشار مختلف مردم در مدیریت کشور کوشا بوده و تلاش کردند تا تهدیدات تبدیل به فرصت شود.
وی از جهادگران به عنوان افراد آتش به اختیاری که در راستای حل برخی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کردند نام برد و اظهار کرد: موادمخدر، طلاق، مقابله با اعتیاد، حاشیه نشینی و غیره از جمله دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب می باشد که جهادگران متناسب با نیاز‌های جامعه مشکلات مردم را رفع و مانع به وجود آمدن این معظلات شده اند.
سردار ناظری ادامه داد: انجام و ترویج حرکت‌های جهادی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رسیدگی به محرومان با رویکرد ادارات از اولین اهداف گروه‌های جهادی برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان راهبرد تعریف شده بسیج سازندگی را تقویت روحیه مردم یاری و مردم داری در ترویج فرهنگ کار و تلاش و توانمند سازی افراد جامعه برشمرد وگفت: مسجد محوری مهم است و همه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی باید از مسجد آغاز و خاتمه یابد.

بهره برداری از 114پروژه نیمه سنگین و سنگین همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی ۱۱۴ پروژه سنگین و نیمه سنگین در استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، با اشاره به این مطلب که رویکرد گروه‌های جهادی در سال جاری مسجد محوری است، گفت: جهادگران در ایام نوروز به دور از خانه و خانواده تفریحات خود را کنار گذاشتند و با سخت‌ترین شرایط در دورترین روستا‌ها کارجهادی خود را ادامه دادند.
وی با اشاره به این مطلب که جهادگران با روحیه جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نیازمند تلاش دارند افزود: اردو‌های جهادی دانشگاه انسان سازی، تقویت باورها، اعتقادات و تقویت روحیه مسئولیت پذیری و ما می‌توانیم است.
جعفری تصریح کرد: جهادگران افراد آتش به اختیاری هستند که در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برداشتند وشعار سال گذشته را ۵۰ درصدعملیاتی کردند.
این مسئول به حضور و فعالیت‌های چشمگیرگروه‌های جهادی بومی در سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم محروم استان مدت ۳ سال است که از ظرفیت گروه‌های جهادی بومی استان استفاده می‌کنیم.
شایان ذکر است در پایان جلسه از تعداد ۳ مدیر جهادی برتر تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark