کد مطلب: 28102
 
در‌ گردهمایی اعضای ستاد روحانی در سیستان و بلوچستان مطرح شد
5 خواسته مهم رئیس جمهور از استاندار سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعتدال، غیرجناحی بودن، شایسته‌سالاری، دوری از ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و پیگیری احداث خط آهن چابهار ـ مشهد از مهم‌ترین خواسته‌های رئیس جمهور از بنده برای پیشبرد استان به سمت توسعه است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۵

به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی امشب در دیدار با اعضای ستاد روحانی در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بر این باور هستیم که هر نماینده دولت از سطح دهیاری تا استانداری باید به فکر دولت اعتقاد و باور داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این به این معنا نیست که از سرمایه این کشور استفاده نکنیم و بین مردم فاصله بیندازیم، بلکه از کارگر تا استاندار کارشان ارزشمند است، ما مامور به دفاع از حق و حقوق انسانی هستیم.

وی ادامه داد: ایجاد تشکل‌های غیر دولتی و مردم نهاد از نخستین اولویت‌های بنده است و ممکن است نخستین ابلاغ من NGO باشد.

هاشمی اذعان داشت: تمام ارگان‌ها و ادارات باید مشارکت‌جو باشند و از تفکر و اندیشه‌های مردم در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

وی گفت: مردم باید پیش آهنگ توسعه بوده و از ایجاد اختلاف دوری کنند، ما باید احترام برای جایگاه‌های مردمی را نهادینه کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بنده از تمام توان و ارتباطاتی که با مسئولان دولت دارم برای توسعه این منطقه استفاده می‌کنم، از مردم خواست‌ طرح‌های اقتصادی خود را در کارگروه‌های استانداری مطرح کنند.

 وی افزود: باید از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت کرده و موانع را از سر راه آنها برداریم و آنها را برای سرمایه‌گذاری در منطقه دعوت کنیم.

هاشمی ادامه داد: اعتدال، غیرجناحی بودن، شایسته‌سالاری، دوری از ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و پیگیری احداث خط آهن چابهار ـ مشهد از مهم‌ترین خواسته‌های رئیس جمهور از بنده برای پیشبرد استان به سمت توسعه ‌است.

وی در پایان از صدور مجوز استخدام یک هزار نیروی انسانی در نیروی انتظامی این استان خبر داد و گفت: به دنبال اجرایی شدن مجوز، مردم بیش از پیش در تامین امنیت منطقه سهیم خواهند شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark