کد مطلب: 57092
 
فرمانده مرزبانی ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار زاهدنیوز:
دو مرزبان اسیر در چنگال گروهک تروریستی در سلامت کامل هستند/ دیوار مرزی کامل می شود
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده، دو مرزبان اسیر در چنگال گروهک تروریستی، سالم و در سلامت کامل هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ما، افزود: دوتن از مرزبانان ربوده شده هنوز در دست گروهک تروریستی جیش الظلم هستند و با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم؛ آنها سالم هستند.

وی اضافه کرد: آزادی این دو مرزبان به عنوان یک دغدغه در دستور کار مسئولان کشور در رده های مختلف قرار دارد و امیدواریم هرچه سریعتر آنان آزاد شده و به آغوش خانواده خود به مثل دیگر مرزبانان، برگردند اما زمان آزادی آنها هنوز مشخص نیست.

فرمانده مرزبانی کشور در پاسخ به سوال دیگری در زمینه برخی صحبتها در زمینه حذف دیوار مرزی، اظهار کرد: دیوار مرزی برداشته نمی شود و اتفاقا تکمیل آن در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: کسی که حرف از حذف دیوار مرزی می زند، در زمین قاچاقچیان و دشمن درحال فعالیت است، دیوار در زمانی در مرز ایجاد شد که تهدیدات فراوانی برخی نقاط مرزی شده بود و احداث آنان به جا و به موقع بود.

رضایی در جواب سوال دیگر خبرنگار زاهدنیوز در زمینه تکمیل امکانات مورد نیاز مرزبانان در استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: با توجه به اعتبارات تکمیل زیرساختها و امکانات زیربنایی به مثل راه های مرزی در دستور کار قرار دارد و همه ساله بخشی از آنها انجام می شود.

وی تاکید کرد: درست است که دیوار با نقطه صفر مرزی فاصله دارد اما نقطه صفر مرزی دارای مختصات خاص خود بوده و کسی نمی تواند بیان کند که دیوار مرز کشور ایران است.

وی در خصوص اقدام روئیس جمهور آمریکا، گفت: ترامپ نه عقل سیاسی و نه عقل حکومت دارد و با اظهارنظرهای پوچ خود، سپاه که یک سازمان قانونی و رسمی و مورد تایید در تمام دنیا است را تروریستی خواند که تمام دنیا به این حرکت احمقانه دولت آمریکا خندید.

وی گفت: پوشیدن لباس پاسداری توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اقدامی بی نظیر در تمام دنیا و نشان از حمایت همه جانبه از سپاه بود.

وی ادامه داد: مرزبانی نماد اقتدار کشور می باشد اما سپاه نماد مرزبانی محسوب می شود و توهین به این نهاد اهانت به تمام کشور است.

رضایی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد تحولات میدانی بسیار خوبی میان ایران و پاکستان در حوزه مرزی هستیم، افزود: از ایجاد و فعالیت بازارچه های مرزی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark