کد مطلب: 55012
 
دستگيری ربايندگان دختر جوان در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس اين فرماندهی در شناسايی و دستگيری عاملان آدم ربايی دختر جوان خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ علی عارف نژاد  در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از وقوع يک فقره آدم ربايی و ربوده شدن یک دختر جوان در استان خراسان رضوی و اطلاع از انتقال گروگان به زاهدان تيمی مجرب از ماموران انتظامی این فرماندهی جهت شناسايی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند .
وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافيای محل وقوع جرم و تحقيق و بررسی مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايی اختلافات شخصی و مالی بوده است .
عارف نژاد تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات پليسی گسترده و با به کارگيری کليه امکانات، موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايی را شناسايی و در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه سه متهم را دستگير کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پايان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی خاطر نشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومی آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هر گونه اقدام غيرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark