کد مطلب: 32549
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
۳ نشست فردا با حضور رئیس جمهور در زاهدان برگزار می‌شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور فردا در سه نشست با حضور اقشار، طیف‌ها و آحاد مختلف مردم استان در زاهدان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۴
استاندار سیستان وبلوچستان
 
استاندار سیستان وبلوچستان
به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی در گفت وگو با شبکه هامون اظهار کرد: نخستین نشست که عصر فردا انجام خواهد شد با حضور یک‌هزار و 300 نفر به نمایندگی از طیف‌های مختلف اعم از فرهنگیان، نخبگان، هنرمندان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و غیره تشکیل می‌شود که در این نشست چند تن به نمایندگی از سایر افراد مطالبات را در قالب سئوال با رئیس جمهور مطرح می‌کنند.

وی افزود: در این نشست، نمایندگان به بیان دیدگاه‌ها و مواضع خود پرداخته و نسبت به تشریح مواضع طیف خود به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در دومین نشست که مربوط به توسعه و سرمایه‌گذاری استان است، جمع زیادی از سرمایه‌گذاران مقیم تهران و خارج کشور و هم‌چنین مدیران عامل بنیادهای توسعه‌گر کشور با حضور رئیس جمهور برگزار و در این نشست به زمینه‌های توسعه اندیشیده می‌شود که با حضور نهاوندیان اداره می‌شود.

هاشمی گفت: این جلسه از نظر اهمیت بسیار مهم است به ویژه برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی که علاقه‌مند به سرنوشت استان هستند.

وی بیان کرد: نشست آخر نیز که فردا عصر با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، نشست به صنعتگران است که رئیس جمهور به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه استان با توجه به شرایط ویژه، استراتژیک و ژئوپلیتیک آن می‌پردازد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark