کد مطلب: 36059
 
جلسات وحدت اصولگرایی حزبی نیست
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسات وحدت اصولگرایی، گفت: جلسات همگرایی جلسات حزبی نیست تا در ردیف احزاب اصولگرا قرار بگیرد، بلکه تلاش می‌کنیم همه احزاب و سلیقه‌های درونی اصولگرا را به همدیگر نزدیک کنیم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۵
جلسات وحدت اصولگرایی حزبی نیست
 
به گزارش زاهدانه ،"حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی" با اشاره به برگزاری جلسات همگرایی اصولگرایی و گلایه برخی فعالان سیاسی نسبت به عدم حضور خود در این جلسات، اظهار داشت: به دلیل محدودیت جا و مکان، در دعوت اکثر فعالان سیاسی اصولگرا محدودیت داریم، البته ما در جلسات عمومی که برگزار می‌کنیم اکثر اصول‌گرایان حضور دارند مثل جلسه ویژه خواهران اصول‌گرا که حدود 1000 نفر حضور داشتند.
 
وی با بیان اینکه آغوش ما برای همه اصول‌گرایان باز است و از حضور همه آنها با سلیقه‌های مختلف استقبال می‌کنیم، افزود: این که کسی به این جلسات دعوت نشده است تنها به دلیل محدودیت جا بوده حدود 50 و 60 نفر در این جلسات حضور می‌یابند و مابقی در جلسات عمومی حضور پیدا می‌کنند.   
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هدف برگزاری چنین جلساتی را نزدیک‌ کردن اذهان اصول‌گرایی به یکدیگر دانست و گفت: ما در جهت همگرایی بحث میدانی نداریم بلکه در راستای نزدیک کردن ذهن‌ها به یکدیگر هستیم تا همگرایی به وجود بیاید.   
 
حجت‌الاسلام تقوی با اعلام اینکه این جلسات یک هفته در میان به طور جدی پیگیری می‌شود، خاطر نشان کرد: جلسات همگرایی جلسات حزبی نیست تا در ردیف احزاب اصول‌گرا قرار بگیرد بلکه تلاش می‌کنیم همه احزاب و سلیقه‌های درونی اصول‌گرا را به همدیگر نزدیک کنیم.
  
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark