کد مطلب: 34475
 
تجمع مردمی علیه داعش در زاهدان برگزار شد
امروز بعد از ظهر در گلزار شهدای شهرستان زاهدان تجمعی مردمی علیه گروهک تروریستی و تکفیری داعش برگزار شد که مردم در این برنامه آمادگی خود را برای دفاع از حرم معصومین به گوش دولت عراق رساندند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۵
 
تجمع مردمی علیه داعش در زاهدان برگزار شد
به گزارش زاهدانه ، عصر دوشنبه (2 تیر ) مردم شهید پرور زاهدان اهم از علمای شیعه و سنی در تجمعی در گلزار شهدا نفرت و خشم خود را از اقدامات وحشیانه ای که در عراق صورت می گیرد ابراز کردند.

در این برنامه شعارهایی با مضمون انقلابی توسط مردم فریاد  شد که مهمترین آنها " مرگ بر تکفیری و وهابی " و " مرگ بر امریکا " بود .

در این تجمع مولوي عبدالغني باراني مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان سخنرانی کرد و در مورد دین اسلام و سوء استفاده ابزاری از اسلام توسط این افراد فریب خورده سخن گفت و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین باقری نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت پشت صحنه این اقدامات تروریستی کشور امریکا و صیهونیستها می باشند و قصدشان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است تا مسلمانان به جان هم بیافتند تا آنها به اهداف پلیدشان برسند ، دکتر خسروی استاد دانشگاه سخنران بعدی بود و در انتهای مراسم بیانیه مردم زاهدان قرائت شد.
برای دیدن تصاویر کلیک کنید
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark