کد مطلب: 35375
 
استرالیا مسافر فلورانس شد
تیم ملی والیبال استرالیا با شکست فرانسه در دیدار نهایی لیگ جهانی دسته دوم به عنوان قهرمان این رقابت ها به مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 صعود کرد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
به گزارش زاهدانه ، تیم های ملی والیبال فرانسه و استرالیا در آخرین دیدار مرحله نهایی لیگ جهانی دسته دوم، در شهر سیدنی به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان 3 بر 2 فرانسه را شکست داد.

تیم ملی والیبال استرالیا ست های اول، سوم و پنجم این مسابقه را با امتیازهای 25بر20، 25بر23 و 16بر14 از آن خود کرد و ست های دوم و چهارم را با امتیازهای 25بر22، 25بر23 به میهمان خود واگذار کرد.

 ملی پوشان والیبال استرالیا با کسب این پیروزی علاوه بر کسب مقام قهرمانی این رقابت ها، به عنوان تیم ششم رقابت های مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 معرفی شدند.
در دیگر بازی این مرحله و برای کسب مقام سومی تیم های بلژیک و هلند به مصاف هم رفتند که ملی پوشان بلژیک سه بر صفر به پیروزی رسیدند و عنوان سومی دسته دو را از آن خود کردند.
تیم ملی والیبال هلند در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 21 مغلوب بلژیک شد.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 25 تا 29 تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد که تیم های ایتالیا (میزبان) با آمریکا و استرالیا در گروه یک و تیم های ایران، برزیل و روسیه در گروه دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark