کد مطلب: 56895
 
دبیر اولین همایش فجر آفرینان اهل سنت زاهدان:
اهدای 530شهید برای پاسداری از خاک میهن افتخار اهل سنت است
دبیر اولین همایش فجر آفرینان اهل سنت زاهدان گفت: در طی 4دهه ای از که از عمر انقلاب در کشور می گذرد، 530شهید اهل سنت سیستان و بلوچستان برای پاسداری و مرزبانی از خاک پاک جمهوری اسلامی ایران اهدا شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷
 
مولوی عبدالرحیم رئیسی در حاشیه برگزاری اولین همایش فجر آفرینان اهل سنت زاهدان، در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: اهل سنت در طی 40سال عمر انقلاب اسلامی ایران، ثابت کرده اند در تمام عرصه ها در صحنه هستند و پایبند نظام و گوش به فرمان مقام معظم رهبری می باشند.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم که اهل سنت و اهل تشیع با وحدت و انسجام در کنار هم در اقصی نقاط کشور زندگی می کنند و در کنار هم در کارهای جهادی و کمک به مردم محروم جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش فجر آفرینان اهل سنت زاهدان، اظهار کرد: این همایش با هدف تبیین دست آوردها و خدمات چهل ساله نظام اسلامی در حوزه اهل سنت سیستان و بلوچستان و همچنین تجلیل و تکریم از خانواده های شهدای شاخص اهل سنت برگزار شده و در این مراسم از 5خانواده شهید شاخص اهل سنت تجلیل خواهد شد.

وی با تاکید بر تداوم همایش فجر آفرینان اهل سنت در سیستان و بلوچستان در سالهای آینده، بیان کرد: طی روزهای آینده این همایش در سراوان، چابهار و ایرانشهر برگزار خواهد شد.

این کارشناس مذهبی اهل سنت سیستان و بلوچستان، گفت: این همایش با همراهی علما و مبلغان اهل سنت و مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه های علمیه اهل سنت استان برگزار شده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark