کد مطلب: 58695
 
مدیر منطقه چهار شهرداری زاهدان خبر داد؛
تخریب بیش از ۵۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زاهدان
حمید روشندل هرمزی از ادامه برخورد قاطعانه و تخریب گسترده ی ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
 
حمید روشندل هرمزی مدیر منطقه چهار شهرداری زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز  تخریب شده است و امیدواریم با مشارکت و همراهی شهروندان عزیز، به نتایج بهتری در این زمینه دست یابیم.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: ساخت وسازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیما و منظر شهری، به دلیل فقدان استحکامِ بنا خطرات جانی و مشکلات مالی زیادی را برای ساکنین در آنها به همراه دارد.

 وی هدف از تخریب این بناها را صیانت از حقوق شهروندی عنوان و خاطرنشان کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز به منظور پیشگیری از بروز مشکلات مرتبط با این امر به صورت جدی، هدفمند و با قدرت  در حال انجام است این امر با حکم قضایی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای بدون پروانه و غیر مجاز صورت گرفته که با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

روشندل هرمزی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ماموران شهرداری، نظارت بر ساخت ‌و سازها در شهر و جلوگیری از احداث بنای غیرمجاز است و در این راستا بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی مناسبی با متخلفین از قوانین صورت انجام می شود.

وی تصریح کرد:مامورین منطقه با هدف مقابله با سودجویان و جلوگیری هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز با تشکیل اکیپ‌های گشت زنی به صورت مستمر در سطح منطقه حضور داشته و از انجام هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark