کد مطلب: 39795
 
ناکامی دشمن با وجود همه شیطنت‌ها علیه ملت ایران / بازاریان تا آزادی فلسطین ایستادگی می‌کنند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام شهدا این است که اگر امروز سلاح می‌سازید و وسایل و تجهیزات دارید و سازماندهی ارتش و سپاه مقتدر را دارید در آن زمان ما با دست خالی با دشمن مقابله کردیم و مبادا با وجود تحریم و مشکلات معیشتی میدان را خالی کنید، امروز حرف شهدا این است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
ناکامی دشمن با وجود همه شیطنت‌ها علیه ملت ایران / بازاریان تا آزادی فلسطین ایستادگی می‌کنند
 
به گزارش زاهدانه ، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام که در بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز دومین روز محرم در سالروز بزرگداشت حماسه حسینی یک بار دیگر دل‌ها به یاد شهدای کربلا منقلب می‌شود. همان‌گونه که روزی امام حسین(ع) و شهدای کربلا در راه احیای اسلام و دین خود سخاوتمندانه به میدان آمدند و خون خود را فدا کردند، این شهدا نیز همان کار را انجام دادند و ما در نقطه‌ای گرد هم آمده‌ایم که یاد و خاطره آن آغاز نهضت امام‌‌خمینی(ره) و پاسداشت خون شهدای 15 خرداد است که با دعاهای خود با خدا نجوا کردند.   
 
وی با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان غیور و کسبه مؤمن بازار تهران در همه عرصه‌ها خصوصاً در مبارزه با استبداد رژیم پهلوی و نقش‌آفرینی در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: شهدایی که امروز تشییع می‌کنیم پس از گذشت 17 سال از واقعه 15 خرداد به میدان آمدند و در انجام تکلیفشان درنگ نکردند.   
 
سردار نقدی تأکید کرد: دو قدرت غرب و شرق دست به دست هم دادند و همه ثروت‌ها و نفت های منطقه را در اختیار گرفتند تا یک ارتش متجاوز مسلح را که از همه ادوات نظامی اعم از تانک‌ و هواپیما برخوردار بود بر ملت مسلط کنند که با ایثار شهدا و نقش آن‌ها استقلال و عزت به ملت ایران و کشورمان هدیه شد.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاطم در کشورهای منطقه و عدم وجود امنیت در این کشورها گفت: اگر در امنیت و آرامش هستیم و با خیال جمع زندگی خود را دنبال می‌کنیم به برکت خون شهدا و ایثارگران است که جانانه به میدان آمدند و در دفاع مقدس در مقابل ناوهای آمریکایی، شیمیایی‌ها و دشمنان ایستادگی کردند و با دست خالی بر آن‌ها پیروز شدند.
 
وی با اشاره به پیام این مراسم اظهار داشت: شهدا پیام‌هایی را دارند که استقامت، ایستادگی در برابر دشمنان، مبارزه با ظلم و استکبار و مقابله با تحریم، تهدید و اذیت استکبار جهانی از ویژگی‌های آن است.   
 
سردار نقدی با اشاره به این‌که شهدا در آن زمان با دست خالی به میدان نبرد رفتند، تصریح کرد: پیام شهدا این است که اگر امروز سلاح می‌سازید و وسایل و تجهیزات دارید و سازماندهی ارتش و سپاه مقتدر را دارید در آن زمان ما با دست خالی با دشمن مقابله کردیم و مبادا با وجود تحریم و مشکلات معیشتی میدان را خالی کنید، امروز حرف شهدا این است.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که شهدا خالصانه و بدون در نظر گرفتن متامع دنیوی به میدان آمدند، گفت: آن‌ها مصلحت کشور را بر منافع خود ترجیح دادند و فرمان ولی امر ما این است که در مقابل تهاجم فرهنگی و هجمه رسانه‌ای ایستادگی کنید تا پیروز شوید.   
 
وی با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در 8 سال دفاع مقدس و تقدیم 10 هزار شهید از سوی آنان تأکید کرد: ملت ما امروز مصمم است راه شهدا را ادامه دهد و بازاریان مصمم هستند تا آزادی فلسطین و به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام ایستادگی کنند و پیام تشییع شهدای گمنام از سوی بازاریان این بود.   
 
سردار نقدی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن بداند با همه شیطنت‌ها و تحریم‌ها و جنگ روانی و رسانه‌ای نمی‌تواند ملت دست‌پروده مکتب شهدا را از میدان به در کند و ملت ایران تمام قد جلوی استکبار می‌ایستد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark