کد مطلب: 56985
 
امام جمعه زاهدان:
مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به استان سیستان و بلوچستان دارد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام‌مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان، افزود: در حکم‌انتصاب مقام معظم رهبری که خطاب به اینجانب ابلاغ شده مملو بود از نگاه بلند ایشان به سیستان و بلوچستان که با تعابیری همچون مردمان شریف، غیور با ماموریت تلاش در جلب رضایت، تاکید بر درایت و هوشمندی و رعایت اخلاق، تقویت هویت دینی و ملی، استحکام همبستگی و تکریم علمای دینی و دانشگاهی توام شده است.

وی ادامه داد: بیانات ایشان و تاکیداتی که داشته اند نشان از ابراز علاقه، آشنایی و توجه مقام معظم رهبری به این استان است که خوشبختانه مسئولان استانی و کشوری نیز به تبعیت از ایشان بر این نکته اذعان دارند که سیستان و بلوچستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید دست به دست هم داده و برای رشد علمی، اقتصادی، فرهنگی و تقویت امنیت این استان گام بردارند.

وی گفت: مردم، نظام و ایران اسلامی همواره وام دار‌خون شهدایی هستند که‌جان خود را در راه اسلام‌انقلاب فداکرده اند و رشادت های زیادی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان تاکید کرد: دولت نیز بیش از ۴۰۰ برنامه برای توسعه اقتصادی سیستان وبلوچستان به تصویب رسانده که جای دارد از اقدام آنها و همه مسئولان تقدیر کرد و بر همگان لازم است تا با تلاش ضمن اجرایی شدن این طرح ها، زمینه پیشرفت دوچندان استان را فراهم‌کنند.

امام جمعه زاهدان دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری را به جشن پیروزی مقاومت تعبیر کرد و افزود: نهضت مقاومت همواره موفق بوده و هر کجا تفکر ایستادگی و رشادت حاکم بوده است شاهد برکات زیادی بوده ایم.

وی با اشاره به بیانات رهبری در تحکیم بنیاد خانواده گفت: باید تلاش کنیم که خانواده و بنیاد گرم خانواده را از آسیب های اجتماعی متعدد حفظ کنیم و مشکلاتی که سد راه ازدواج آسان جوانان است را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark