کد مطلب: 61871
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد:
رمزگشایی ۲۵ فقره سرقت موبایل در زاهدان
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری فردی سابقه‌دار با اعتراف به ۲۵ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، خدا رحم فروغی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح این شهرستان و اعلام شکایت شهروندان، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان مجرب و کارآزموده کلانتری ۱۴ شهرستان زاهدان با اقدام اطلاعاتی و رد زنی‌های دقیق و شبانه‌روزی خود رد پای فردی سابقه‌دار را در ارتکاب این جرائم پیدا کردند.

فروغی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم قانونی و کنترل لحظه‌ای و نامحسوس مجرم شناسایی شده تصریح کرد: در بامداد گذشته متهم ۲۶ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس در یکی از پاتوق‌های خود دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان ادامه داد: مجرم مقابل ادله محکم پلیسی به ۲۵ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف تلفن همراه با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری نفر دوم و مال‌خر پرونده نیز ادامه دارد خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان امر، اموال سرقت شده توسط سارقان بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark