کد مطلب: 54851
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان مطرح کرد
درمان رایگان33 هزار بیمار در بیمارستان صحرایی مورتان/ از ویزیت خانواده شهید تا ارائه 5 هزار بسته بهداشتی به مستضعفان
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به بیش از 33 هزار نفر در بیمارستان صحرایی مورتان شهرستان سرباز خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۶
 
سردار حسین معروفی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه از ارائه خدمات درمانی بهداشتی رایگان به 33 هزارو 879 نفر در چهل و سومین بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان در منطقه عمومی دهستان مورتان شهرستان سرباز به صورت تلفیقی بین سپاه سلمان استان، سازمان جامعه پزشکی و قرارگاه قدس منطقه ای جنوب شرق از تاریخ سی بهمن ماه به مدت پنج روز در منطقه اجرای ماموریت کرد.
وی با اشاره به حضور53 نفر پزشک عمومی و متخصص در این بیمارستان گفت: در طی این مدت 214 نفر در 2 اتاق عمل با چهار تخت جراحی و 154 بیمار دیگر نیز برای عمل های جراحی به شهرستان های ایرانشهر، چابهار و زاهدان اعزام شدند.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده به بیماران رایگان بوده است، افزود: از ویژگی های این بیمارستان صحرایی حضور تیم پزشکی در روستای اسلام آباد برای ویزیت خانواده شهید مورتانی بوده است.
وی در ادامه با اشاره به توزیع 5 هزار بسته بهداشتی بین مستضعفین منطقه گفت: افتتاح یک مدرسه 4 کلاسه و کلنگ زنی مدرسه 7 کلاسه توسط گروه مهندسی چهل صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران و آموزش برای پیشگیری قبل از درمان از دیگر خدمات ارائه شده در این خطه از کشور است.
گفتنی است پزشکان بسیجی حاضر در چهل و سومین بیمارستان صحرایی از استان های تهران، مازندران، یزد و سیستان وبلوچستان به بیماران در مناطق محروم خدمت ارائه کرده اند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark