۱
کد مطلب: 29390
 
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۷
 
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

پاک کردن برنامه های اضافی - اندروید

Easy Cache Cleaner نرم افزاری است کاربردی برای پاک کردن کش های سیستمی که می تواند نقشی موثر در افزایش سرعت دستگاه اندروید شما داشته باشد . سریعترین سرعت اسکن در بین برنامه های مشابه ، آیتم منو مفید ، دسته بندی کردن اپلیکیشن ها بر اساس حجم کش یا نام و توابع یادآوری کننده از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد .

همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

مراقبت از روزهای باران - اندروید

اگر روزهای بارانی یا برفی برای شما مهم هستند و می خواهید پیش از آنکه برسند ، چه گزارش های هواشناسی را ببینید و چه نه ،  استفاده از نرم افزار Rain Alarm OSM Pro را پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی می توانید به سادگی از طریق آلارمی که برای شما پخش می شود پیش از رسیدن چنین روزهایی از وقوع آنها آگاهی پیدا کنید .

این برنامه به صورت خودکار بروزرسانی گردیده تا آخرین اطلاعات را از سامانه های هواشناسی دریافت نماید . افزون بر این با استفاده از ویجت برنامه خواهید توانست از انیمیشن های بسیار زیبایی که می توانند وضعیت آب و هوا را برای شما به تصویر بکشانند آگاهی پیدا کنید .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار زمان اذان - جاوا

نرم افزار امروز با عنوان زمان اذان Azan Times می باشد که یک نرم افزار پر کاربرد در ماه مبارک رمضان برای روزه داران عزیز به شمار میرود. این نرم افزار قادر است تا با زمان شهری که در آن زندگی می کنید هماهنگ شود و درست در موقع اذان صبح ، ظهر و عصر ، مغرب و عشا اقدام به پخش اذان با صوتی بسیار زیبا و دلنشین از بهترین موذن ها نماید.

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار بک آپ از پیامک ها - پاکت پی سی

با استفاده از نرم افزار کاربردی iMobileTool SMS Backup می توانید به راحتی از پیام های گوشی خود نسخه ی پشتیبان بگیرید و به این ترتیب هنگام ریست و یا فلش کردن نگران از دست رفتن پیام های گوشی خود نباشید.این نرم افزار دارای امکانات متعددی می باشد که به چند مورد از آنها در زیر اشاره می کنیم :

- گرفتن نسخه ی پشتیبان از پیام ها با فرمت txt ، قابل مشاهده در کامپیوتر
- قابلیت بازگردانی فایل پشتیبان از داخل خود برنامه
- قابلیت تهیه ی نسخه ی پشتیبان سفارشی

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.
Share/Save/Bookmark
 
 


 
حسین
چرا خودمان راسرکار میزاریم،، (850)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۰۲:۲۷:۲۴