کد مطلب: 40810
 
سومین المپیاد فرهنگی ورزشی شهروند ویژه بانوان در زاهدان برگزار می شود
مسئول ورزش بانوان سیستان و بلوچستان گفت : سومین المپیاد ورزشی المپیاد فرهنگی ورزشی شهروند ویژه بانوان در 14 رشته برگزار می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
مائده موسوی
 
مائده موسوی
مائده موسوی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : این مسابقات با همکاری شورای اسلامی شهر زاهدان از 20 آذر ماه بمدت 2 هفته در سطح شهر زاهدان برگزار می شود .

وی گفت : کلیه بانوان علاقمند می توانند در 14 رشته  شامل : والیبال ، بدمینتون ، تیراندازی ، دارت ، کاراته ، هفت سنگ ، داژبال (وسط بازی ) ، شنا ، تنیس روی میز ، ووشو ، طناب کشی ، دو و میدانی ، فوتبال دستی و دوچرخه سواری شرکت کنند.

موسوی افزود : علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقات به اداره کل ورزش و جوانان استان ،  امور هماهنگی بانوان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن  33413294 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود، بیان کرد: مسابقات برای گروه‌های سنی مختلف در سطح محلات شهر زاهدان به صورت مدون در بخش بانوان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تغییرات مدیریتی جدید  مشکلات و نگرانی‌های موجود در ورزش استان حل شود و  فعالیتهای ورزشی رو به رشد داشته باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark