کد مطلب: 39830
 
مردم ایران آنقدر خوب هستند که هیچ وقت قهرمانان خود را فراموش نمی کنند
دارنده 2 مدال نقره جهان گقت:در این چند روزی که در بیمارستان بستری هستم مردم هر کدام به عناوین مختلف من را مورد لطف خود قرار دادند که از همه آنها تشکر می کنم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
مردم ایران آنقدر خوب هستند که هیچ وقت قهرمانان خود را فراموش نمی کنند
 
به گزارش زاهدانه ، رضا سوخته سرایی در خصوص علت بیماری‌اش اظهار داشت: من چند سالی است که با بیماری قلبی و کلیوی دست و پنجه نرم می‌کنم؛ اواخر هفته گذشته حالم دوباره بد شد و پس از مراجعه به پزشک برای مداوا سریعاً بستری شدم و یعد از 2 شب حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان هم اکنون وضعیت بهتری دارم.

دارنده 3 مدال طلای بازی های آسیایی تصریح کرد: سال گذشته به یکباره بدنم آب آورد و وزنم به 200 کیلو گرم رسید که به لطف خدا، دعای مردم و  توانمندی پزشکان همه چیز ختم به خیر شد امسال هم داشت شرایطم به همان گونه می‌شد که چون به موقع به بیمارستان مراجعه کردم خوشبختانه همه چیز کنترل شد.

پیشکسوت کشتی کشورمان به اشاره به محبت مردم تاکید کرد: باور کنید هیچ جای دنیا همچین مردم با محبتی را نمی توان پیدا کرد آنها آنقدر خوب هستند که هیچ وقت قهرمانان خود را فراموش نمی‌کنند و علی رغم آنکه سال های زیادی از کسب مدال های من در میادین مختلف می گذرد اما در همین چند روزی که در بیمارستان هستم واقعاً مورد عنایتشان قرار گرفتم که باز هم از همه این عزیزان تشکر ویژه دارم.

دکتر صدر رئیس بیمارستان نیکان نیز در خصوص آخرین وضعیت رضا سوخته سرایی اظهار داشت: خوشبختانه با مراجعه به موقع آقای سوخته سرایی به بیمارستان همکاران من توانستند وی را به وضعیت عادی برگردانند و هم اکنون حال عمومی این قهرمان ارزنده کشورمان خوب است؛ جای هیچگونه نگرانی نیست و انشاالله تا یکی دو روز آینده نیز وی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark