کد مطلب: 53500
 
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری :
دشمن تحمل امنیت و ثبات سیاسی ایران را ندارد/ عمل کردن به فرامین رهبری سبب ناامیدی دشمن می‌شود
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از آنجایی که کشورهای اطراف ما همه دچار بحران امنیتی و اختلافات فرقه ای و طایفه ای هستند امنیت، ثبات و استحکام سیاسی ایران برای دشمن قابل تحمل نیست لذا به هر حربه و ترفندی سعی دارد این امنیت را بر هم زند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
 
مولوی نظیر احمد سلامی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه هدف گروه های تکفیری را ایجاد فتنه، اختلاف و دو دستگی بین مسلمانان دانست و اظهار داشت: رسیدن به چنین مرکبی برای آنها نیروی مرزبانی یا نیروهای مسلح، عامه مردم و شخصیت های مهم نمی شناسد زیرا هدف آنها اختلاف پراکنی و ایجاد فتنه است.
وی با بیان اینکه دشمن درصدد بر هم زدن امنیت، ثبات و نظم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: از آنجایی که کشورهای اطراف ما همه دچار بحران امنیتی و اختلافات فرقه ای و طایفه ای هستند امنیت، ثبات و استحکام سیاسی ایران برای دشمن قابل تحمل نیست لذا به هر حربه، وسیله و ترفندی سعی دارد این امنیت را بر هم زند.
نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گروه های تکفیری نیز برای خدمت کردن به اربابان خود سعی دارند شرایط کشورهای اطراف را به کشور ما تسری دهند.
وی بیان کرد: در چنین شرایطی مردم ایران باید همچنان که در طول دوران انقلاب و در برابر همه بحران ها حوصله، صبر، اخوت و برادری خود را حفظ کردند و از نظام و رهبری فاصله نگرفتند اکنون هم این گونه باشند زیرا تا زمانی که اخوت و برادری پایدار باشد و از ولایت فقیه تبعیت کنیم دشمنان راه به جایی نخواهند برد.
مولوی سلامی در پایان با بیان اینکه شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی از جایگاهی بس رفیع برخوردار هستند، گفت: مقام و منزلت شهدا در قرآن بعد از مقام نبوت است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark