کد مطلب: 29797
 
8 نرم افزار كه سرعت رايانه شما را چند برابر مي كند + دانلود
دریچه فناوری اطلاعات اینجا ۸ نرم افزار بهینه ساز را برای شما کاربران آماده دانلود کرده است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۶
 
نرم افزار
شما می توانید با دانلود مجموعه از ابزارهای بهینه ساز از افت سرعت رایانه خود جلوگیری کنید. در این بسته سعی کرده ایم بهترین نرم افزارهای بهینه ساز را برای شما کاربران آماده دانلود کنیم.




پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.



البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب رجیستری، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایراد های آن را رفع کند. در این کار نیز ریسک نمی کند تا مانند برخی برنامه ها شما را در دردسر بیندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و می توانید مشخص کنید چه قسمت هایی از رجیستری عیب یابی گردند.


  راهنمای نصب
  1- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.(در ویندوز هفت برای اجرای صحیح Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).
  2- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید.



ریجستری رایانه تان را بهینه سازی کنید

 اگر از سرعت ویندوز رایانه تان ناراضی هستید و گاهی اوقات با ارر های ویندوز مواجه می شوید، دریچه به شما پیشنهاد می کند این نرم افزار WinZip Registry Optimizer را برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز رایانه تان دانلود کنید. این نرم افزار دارای ویژگی های فراوانی است که کار پاکسازی، ترمیم، رفع عیب و سازماندهی رجیستری ویندوز شما را بر عهده می گیرد. شما می توانید با فعال کردن گزینه ی Registry Cleaner در این برنامه به صورت اتوماتیک حافظه، کش ها و ارر های ریجستری را پاک کنید.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
حجم نرم افزار: 3.3 مگابایت


نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش کارآیی حافظه رم

پاك كردن يا همان تميز نمودن بخشي از حافظه رم كه بلا استفاده مانده يا استفاده ضروري از آن نمي شود مي تواند كمك زيادي به حل مشكل كارآيي در سيستم كند. Memory Washer نرم افزاري است كه مي تواند اين كار را به سادگي ، با سرعت بالا و به موفق ترين شكل ممكن انجام دهد. اين نرم افزار طوري تنظيم شده كه ميزان فضاي اشغال شده و فضاي آزاد از رم را به صورت يك گراف به تصوير مي كشد و نشان مي دهد كه كاربر چقدر از حافظه رم خود را مصرف مي كند و به همين دليل مي توان به سادگي پي برد كه آيا خريد يك رم ضروري است يا خير ؟

البته جواب اين سوال وقتي روشن مي شود كه كاربر با زدن دكمه Clean Now ابتدا حافظه رم خود را خالي كند تا سپس با توجه به آنچه از گراف ها بر مي آيد نتيجه گيري نمايد. اين ابزار به اين دليل كه متدهاي خاصي براي پاك كردن رم استفاده مي كند بيشترين كارآيي را از خود نشان مي دهد. كاربر به وضوح مي تواند قبل و بعد از عمل پاكسازي را درك كند چرا كه در كارآيي تاثير زيادي خواهد گذاشت.

بـرای دانلـود اینـجا را کلیـک کـنید


افزایش سرعت رایانه با بهینه سازی

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز، سرعت رایانه به صورت چشمگیری کاهش یابد؟ این مشکل دلایل مختلفی دارد؛ از جمله دلایل آن می توان به: نصب نرم افزارها و بازی های مختلف، به وجود آمدن ریشه های مختلف در مسیرهای ریجستری ویندوز اشاره کرد. برنامه Auslogics BoostSpeed می تواند ram و cpu رایانه شما را بهینه سازی و ریشه های اضافی در مسیرهای ریجستری را پاک سازی کند، به عملکرد نرم افزار شک نکنید، زیرا برنامه دارای تایید طلایی شرکت مایکروسافت است.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

ورژن: Auslogics BoostSpeed 6.4
حجم نرم افزار: 17 مگابایت


آخرین نسخه نرم افزار حرفه ای Advanced SystemCare؛

تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از دریچه دانلود می کنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

 
yjc


برای دانلود اینجا کلیک کنید
 

ویندوز رایانه خود را بهینه سازی کنید

بسیاری از افراد با کاهش سرعت ویندوز، بهترین راه را تعویض ویندوز رایانه خود می دانند،ولی این نرم افزار می تواند به شما کمک کند که بدون تغییر ویندوز به راحتی سرعت سیستم عامل را به حالت سابق باز گردانید. با استفاده از این برنامه شما قادر به حذف فایل‌های ناخواسته، پاک سازی رجیستری، حفظ حریم خصوصی و بهینه سازی سرعت رایانه خود هستید. این برنامه دارای ابزارهای کاربردی مانند: مدیریت بر منو راه اندازی ویندوز، حذف کننده برنامه های نصب شده، بازیابی فایل‌های پاک شده، تکه تکه کردن فایل‌ها، رمز گذاری کردن فایل‌ها و ... است.


حجم نرم افزار: 15.5 مگابایت

خدمات ویژه برای ویندوز رایانه شما

 Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.


راهنمای نصب

1- اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- با استفاده از اطلاعات فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.

 


با نصب "Wise Care 365" ويندوز خود را بهينه كنيد

بعد از نصب نرم افزارها در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند که باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با زدن یک کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پاکسازی تاریخچه مرورگر را نیز دارد. بعد از نصب Wise Care 365 شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب كرده‌ايد.



  راهنمای نصب
1- نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
2- از قسمت Menu روی گزینه Register کلیک کنید. فایل keygen را اجرا کنید، سریال به دست آمده از keygen را در قسمت License Key وارد کرده و با استفاده از نام کاربری و ایمیل دلخواه نرم افزار را فعال کنید.
3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

Share/Save/Bookmark