کد مطلب: 56977
 
امام جمعه ایرانشهر:
آیت الله عباسعلی سیلمانی منادی وحدت بود
امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: آیت الله عباسعلی سلیمانی در مدت فعالیتشان به عنوان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، منادی وحدت بود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۹
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین ابطحی، در مراسم تجلیل و تکریم مردم سیستان و بلوچستان از زحمات 18 ساله آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان که صبح امروز با حضور گستره مردم و جمع کثیری از مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی مرکز استان برگزار شد، افزود: آیت الله سلیمانی طی سالیان دراز حضور خود همواره در خطابه جمعه مسائل را صریح ایراد می کردند و با کشیدن بار مسئولیت عظیم به دوش خود، منادی وحدت بودند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه امنیت در سیستان و بلوچستان به قیمت وحدت علمای شیعه و سنی برقرار است و برای این نعمت خدا کریم را شاکریم، اظهار کرد: این مهم میسر نبود مگر با دعوت مردم از جانب علما فریقین به اعتصام به حبل الله که مانع نفاق و عامل وحدت است.

وی تاکید بر اینکه ندای وحدت از بیان و کلام علمای شیعه وسنی متجلی است، افزود: وی همه را به عهد اخوت و برادری فراخواندند.

خطیب جمعه ایرانشهر کرد: همانطور که فرزندوار گوش به فرمان آیت الله سلیمانی بودیم، من بعد نیز در کنار حجت الاسلام محامی و گوش به فرمان ایشان هستیم و مطابق وظیفه از اقدامات شان حمایت کامل خواهیم کرد.

انتهاب پیام/
Share/Save/Bookmark