کد مطلب: 56247
 
امام جمعه موقت زاهدان:
اولین درس سوم شعبان نفی سازش با ظالم/ دستگاههای امنیتی مراقب جریان نفوذ باشند
حجت الاسلام والمسلمین راهداری: سوم شعبان و عاشورای امام حسین(ع) بیانگر آزادی طلبی و نفی دنیا طلبی ست.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان بابیان این که اولین درس سوم شعبان نفی سازش با ظالم است گفت: سوم شعبان و عاشورای امام حسین(ع) بیانگر آزادی طلبی و نفی دنیا طلبی ست.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار تاسیس سپاه پاسداران با فکر زیبای امام(ره) را یکی از نیازهای آن زمان جامعه دانست و افزود: هرچه از عمر انقلاب ما می گذرد نیاز به حضور سپاه بیشتر احساس می شود.

حجت الاسلام راهداری اظهار داشت: سپاه پاسداران در مقابله با جریانات تجزیه طلبی اوایل انقلاب، در دفاع مقدس، در ارائه خدمات سازندگی، در تحریم های مملکت و در سایر سنگرهای انقلاب نقشی کلیدی و اساسی دارد.

امام جمعه موقت زاهدان در خصوص حمله اخیر ائتلاف آمریکایی به سوریه که چندی پیش بر خلاف تصویب کنگره آمریکا و شورای امنیت ملی اتفاق افتاد اذعان کرد: دستگاههای استخبارات بیگانه همچون بی بی سی جریانی را راه انداختند تا حواس افکار جهانی را از آمریکا و همپیمانانش به مسئله واهی تسلیحات شیمیایی سوریه پرت کنند.

وی همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیداران با مدیران و کارمندان وزارت اطلاعات تصریح کرد: برادران امنیتی ما پیرو بیانات اخیر مقام معظم رهبری، مراقب نفوذهای اقتصادی، امنیتی و جریان ها در کشور باشند.

راهداری در پایان شهادت 4 تن از مرزبانان ناجا، سپاه و بسیج را در درگیری اخیر با گروهک تروریستی در مرز میرجاوه تسلیت گفت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark