کد مطلب: 42846
 
استعلام از وزارت اطلاعات در فرایند اعطای مجوز به احزاب منحله/ اختلافی بین دولت و مجلس در انتخاب معاونت سیاسی وجود ندارد
وزیر کشور با بیان اینکه اختلافی بین دولت و وزارت کشور برای انتخاب معاونت سیاسی وجود ندارد، گفت: هیچ خانمی را برای معاونت سیاسی پیشنهاد نداده‌ایم و گزینه‌های معرفی شده در دست بررسی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
استعلام از وزارت اطلاعات در فرایند اعطای مجوز به احزاب منحله/ اختلافی بین دولت و مجلس در انتخاب معاونت سیاسی وجود ندارد
 
به گزارش زاهدانه ، "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" در حاشیه امضای تفاهم‌نامه میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش پیرامون چگونگی عملکرد وزارت کشور در زمینه اعطای مجوز به درخواست احزاب منحله گفت: ما تابع قانون هستیم، اعضای ماده 10 متشکل از نمایندگان مجلس،‌ قوه قضائیه و دولت است و در این راستا متناسب با مقررات حاکم عمل می‌شود.

وی ادامه داد: فرایند اصل مجوز این است که کسانی که تقاضای مجوز دارند از وزارت اطلاعات و نهادهای مربوطه استعلام گرفته می‌شود.

رحمانی فضلی اظهار داشت:‌ اگر استعلام‌ها مورد تأیید باشد و شرایط افراد منطبق با قانون باشد حتما مجوز می‌دهیم و اما اگر استعلام و شرایط منطبق با مقررات نباشد هر که باشد مجوز نمی‌دهیم.

وزیر کشور درباره انتخاب گزینه‌های معاونت سیاسی گفت: هیچ خانمی را برای معاونت سیاسی پیشنهاد ندادم و اختلاف نظری بین دولت و وزارت کشور برای انتخاب معاونت سیاسی وجود ندارد، حساسیت‌ها بالاست و طول می‌کشد تا گزینه نهایی معرفی شود.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه معاونت سیاسی اکنون با سرپرست اداره می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ آقای امیری سرپرست هستند و هیچ خللی در وظایف معاونت سیاسی به وجود نیامده و گزینه‌های معرفی شده در دست بررسی است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark