کد مطلب: 49416
 
شبکه B.B.C نفوذیها را لو داد!!!
مذاکره کنندگان هسته ای و بخصوص شخص رئیس جمهور باید به ملت پاسخ دهند؛ آیا در برجام بد فرجام نظارت و تبلیغات کشورهای غربی را هم پذیرفته اند یا خیر؟!
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۱
 
به گزارش زاهدانه به نقل از وزنه ی سیاسی نوشت؛ اگر مدتها تلاش می شد تا ثابت نمائیم که جریانی در داخل کشور وظیفه نفوذ آمریکا و انگلیس را بعهده گرفته، کمتر کسی این حرف حق را باور می کرد، ولیکن پس از اعلام حمایت شبکه انگلیسیB.B.C از لیست ارائه شده توسط هاشمی رفسنجانی برای انتخابات خبرگان رهبری، وجدانهای آزاد از قید و بند حزبی و گروهی پذیرفتند، افرادی بعنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران علی رغم داشتن مسئولیتهای مهم، زمینه ساز نفوذ شیطان بزرگ و روباه پیر استعمار در نظام اسلامی بوده و این افراد هم تاکنون برأت خود را از حمایتهای انگلیس بصورت رسمی اعلام ننموده اند و لذا ملت ایران باید این جریان آلوده به اشرافیت را که از حمایت بیگانگان بهره مند شده را بشناسد و از آنها برأت بجویند!

 

حضرت روح الله(ره) در جلد 12 صحیفه نور صفحه 470 در خصوص نفوذیهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت هشدار می دهند و می فرمایند: «کسانی که با اسم اسلام می آیند و می خواهند خرابکاری بکنند ... بدانید این ها اسلامی نیستند، این ها ضد اسلام هستند، ضد انقلاب هستند، نفوذ کرده‌اند در بین جمعیت ها...»

 

چه اتفاقی در کشور و برخی از افراد بوجود آمده، که شبکه های بیگانه به حمایت از هاشمی رفسنجانی و لیست تنظیمی ایشان برای خبرگان رهبری برخاسته اند؟! آیا این روزها جناب رفسنجانی سخنانی را بر لب آورده، تا موجب امیدواری سازمان جاسوسی M.I.6 انگلیس شده است؟! آیا وقتی در گرماگرم فتنه سال 88 فرزند فاسد آقای رفسنجانی (مهدی) از ترس دستگیری متواری و به آغوش روباه پیر پناه آورده بود، پس از عادی شدن اوضاع و بازگشت به کشور، حامل دستورالعمل سازمان جاسوسی انگلیس، برای پدر بود؟! شاید هم به خاطر حضور سفیر دولت اعتدال در انگلیس باشد، که بصورت پنهانی از ساختمان B.B.C بازدید کرده و موضوع حمایت از لیست هاشمی رفسنجانی را نهایی کرده باشند و شاید هم موضوع حمایت از لیست عالی جناب سرخ پوش از بخشهای نانوشته برجام باشد، که اخیراً از آن پرده برداری شده است؟
د

در این رابطه باید متذکر شد؛ که مذاکره کنندگان هسته ای و بخصوص شخص رئیس جمهور باید به ملت پاسخ دهند؛ آیا در برجام بد فرجام نظارت و تبلیغات کشورهای غربی را هم پذیرفته اند یا خیر؟! و اگر پاسخشان منفی است! پس چرا رئیس جمهور حقوقدانمان جرأت محکوم کردن حمایت انگلیسیها را از لیست پدرخوانده دولت ندارد؟! نباید جناب روحانی تصور کند که رئیس جمهور جیبوتی هسنند؟!  نکند! دیگ پلوی سفارت انگلیس در دوران مشروطیت، این بار سر از ساختمان B.B.C در آورده و جریان زر و زور و تزویر را مهمان ویژه خود کرده باشد؟؟؟!!!

 

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark