کد مطلب: 59721
 
مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان مطرح کرد؛
مشارکت بسیجیان در غربالگری 8500 زاهدانی در طرح شهید سلیمانی
سالاری مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان از مشارکت بسیجیان در غربالگری 8500 زاهدانی در طرح شهید سلیمانی خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸
 
حسین سالاری مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: طرح شهيد سليماني با هدف کمک به کاهش بيماري کرونا و ارائه خدمات بهداشتي و معيشتي همزمان با سراسر کشور از اذرماه در زاهدان آغاز شده و تاکنون نتايج مطلوبي داشته است.

وی افزود: نیروهای بسیج با همکاری پایگاه های بهداشتی در این طرح با شناسایی افراد مبتلا و در تماس با مبتلایان به کرونا، این افراد را تا بهبودی کامل مورد رصد و حمایت قرار می‌ دهند و تاکنون هشت هزار و 500 شهروند زاهدانی مورد غربالگری قرار گرفته اند.

 وی کاهش میزان بستری و شناسایی افراد در معرض خطر کرونا را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد15 حوزه مقاومت و بیش از 255 پایگاه در طرح شهید سلیمانی با مراکز و پایگاه های بهداشتی همکاری می کنند و غربالگری به‌ صورت خانه به خانه اجرا می‌شود.

سالاری تاکید کرد: مشارکت بسیجیان و تیم های مراقبتی در اجرای واکسیناسیون فلج اطفال، ارائه بسته های معیشتی توسط تیم های حمایتی به خانواده های مبتلا به کرونا در طول دوره بیماری و همکاری در نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و واحد های صنفی و نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی است.

وی اذعان کرد: بسیج و سپاه تا ریشه کنی کامل این بیماری در کنار مردم و آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهند بود و لازم است تا شهروندان در این روزهای پایان سال از ازدحام در مراکز خرید و حضور در اماکن پر جمعیت اجتناب و به حفظ سلامت خود و خانواده و جلوگیری از شیوع کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark