کد مطلب: 36771
 
ما در غزه نیستیم اما پشتیبان آنها هستیم
مسئول هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان گفت: اگر چه ما در غزه حضور نداریم اما با پشتیبانی و حمایت از آنها مسئولیت خود را در دفاع از آنان انجام می دهیم .
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
 
سردار باغبانی
سردار غلامرضا باغبانی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : امروز وظیفه و مسئله اساسی همه جهان اسلام با توجه به جنایاتی که رژیم صیهونیستی بر علیه مردم فلسطین و غزه انجام می دهد کاملا مشخص است .
وی گفت : نهادهای مردم نهاد و انجوی های مردمی  که از قشرهای مختلف مردمی تشکیل شده است در حرکتی مردمی و به صورت خود جوش در محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در این تجمعی مرمی حمایت خود از مقاومت مردم غزه را اعلام کردند.

باغبانی افزود : مردم شیعه و سنی با حضور در این تجمع به تکلیف و وظیفه خودشان در دفاع از مردم فلسطین عمل کردند که با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل مقاومت کردند و صحنه را ترک نکردند .

مسئول هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان گفت:اگر چه ما در غزه حضور نداریم اما با پشتیبانی و حمایت از آنها مسئولیت خود را در دفاع از آنان انجام می دهیم .

باغبانی با تاکید به محکوم کردن اعمال وحشیانه صهیونیست بیان کرد :  کشورهایی که اقدامات غاصبانه صهیونیستی را محکوم نمی کنند و بلکه حمایت هم کردند خود وابسته به این رژیم هستند و حرکت آنها کمتر از جنایات صهیونیست نیست.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark