کد مطلب: 28761
 
در لیگ برتر کبدی ساحلی قهرمانی کشور
کبدی‌کاران سیستان و بلوچستان سوم شدند
دور برگشت مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت‎های لیگ برتر کبدی ساحلی انتخابی تیم ملی با کسب عنوان سومی تیم سیستان و بلوچستان پایان یافت.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، دور برگشت مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی تایلند در تهران برگزار شد و تیم شهرداری تبریز موفق شد همانند دور رفت مسابقات با پیروزی بر تمام حریفان خود قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها شود. 

هیئت کبدی مازندران با تفاضل بهتر نسبت به هیئت کبدی سیستان و بلوچستان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد تا ساحلی بازان سیستانی و بلوچستانی در مجموع دور رفت و برگشت با یک برد و سه باخت در جایگاه سوم مسابقات قرار بگیرند.

پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی ایران که جنبه انتخابی تیم ملی داشت با حضور 18 تیم از سراسر کشور از مرداد ماه امسال طی چهار مرحله برگزار شد.

نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی کبدی ساحلی ایران به منظور شرکت در چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران در سومین دوره رقابت‌های ساحلی آسیا که خرداد ماه سال گذشته در شهر هایانگ چین برگزار شد توانست با شکست تیم‌های نامدار این رشته از جمله هندوستان و پاکستان به مدال طلا دست پیدا کند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark