کد مطلب: 36591
 
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در اعلام همبستگی و حمایت از مقاومت اسلامی غزه
در جمع راهپیمایان حمایت از مردم غزه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان قرائت شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
 
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در اعلام همبستگی و حمایت از مقاومت اسلامی غزه
به گزارش زاهدانه ، مردم زاهدان پس از اقامه نماز جمعه 17 مرداد ماه در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند در این مراسم با شکوه بیانیه ای از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرائت شد .
متن این بیانیه چنین است :


بسم الله الرحمن الرحیم

یک بار دیگر خوی جنگ طلبی و تجاوز گری رژیم اشغال گر قدس نمایان شد و در اقدامی وحشیانه مردم بی گناه و ستم دیده غزه را به خاک و خون کشید.
حملات و هجوم وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه که منجر به شهادت شمار زیادی از مردم مظلوم فلسطین گردید، نشان دهندۀ قساوت و بی رحمی رژیم صهیونستی است که با بی حرمتی و تجاوز، قلب ملت های جهان بخصوص ملل مسلمان را جریحه دار ساخت.
حمله بى‌رحمانه اسرائیل و کشتار وسیع زنان و کودکان، تخریب منازل ، مدارس و بیمارستان‌ها به طور وسیع و حمایت بى‌چون و چراى سران آمریکا و اروپا از این جنایات هولناک حقایق زیادى را آشکار نمود و خشم و انزجار جهانیان را به دنبال داشت.
رفتار این رژیم در به خاک و خون کشیدن کودکان و مردم بی گناه غزه و جلوگیری از دسترسی آنان به آب،غذا، دارو و امکانات اولیه زندگی، جنایتی آشکار در حق بشریت و توهین به اصل برابری و کرامت انسانهاست.
تجاوز به غزه با وجود تمام مصائبش براى جهان اسلام و بشریت، این اثر مثبت را داشت که وجدان عمومى را بیش از پیش در برابر اسرائیل غاصب بیدار کرد و اعتماد جهانیان را از مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللى به کلى سلب نمود.
اینک پس از یک ماه مقاومت جانانه ی ستمدیدگان و مظلومان غزه در مقابل ددمنشی رژیم جلاد و کودک کش صهیونیست شاهد شکست شرم آور آنان بوده و از مجامع بین الملل می خواهیم به زودی سردم داران و عوامل مزدور آن به عنوان جنایتکاران جنگی مورد محاکمه قرار گیرند.
ما مردم وفادار به آرمان قدس شریف همگام و همصدا با ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی ، انقلابی و گسترده خود در این تظاهرات مردمیِ ضد صهیونیستی فریاد رسای مظلومیت و حقانیت فلسطین و مردم مظلوم آن را به گوش سازمانهای مدعی حقوق بشر ، وجدان های آگاه و چشمان بیدار جهان رسانده و کوبنده و یک صدا فریاد بر می آوریم :

مرگ بر اسرائیل   مرگ بر اسرائیل   مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا    مرگ بر آمریکا   مرگ بر آمریکا


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
جمعه 17 مرداد 1393
Share/Save/Bookmark