کد مطلب: 32108
 
با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان صورت گرفت
برگزاری نخستین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان
نخستین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲
برگزاری نخستین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان
 
به گزارش زاهدانه ، نخستین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‎ای سیستان و بلوچستان ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان و تمام اعضاء برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارش فعالیت‎های صورت گرفته دستگاه‎های مرتبط با خدمات و امدادرسانی به مسافرین نوروزی در شهر و محورهای مواصلاتی و نگرانی‎های حوادث جاده‎ای و یکسری تدابیر برای پائین آمدن آمار تصادفات و ایمنی جاده‌ها در اواخر تعطیلات نوروزی بوده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این جلسه مهم‌ترین اقدامات انجام شده از آغاز طرح نوروزی تاکنون را تشریح کرد.

منصور ملاشاهی افزود: 25 اکیپ سیار امدادرسانی، پنج اکیپ امدادی، 17 اکیپ ثابت، 580 نفر نیروی انسانی، 115 نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین، 80 نقلیه سنگین برای موارد خاص از جمله (سیل، حوادث غیر مترقبه) در جاده‌های سیستان و بلوچستان مستقر هستند.

وی اذعان داشت: 868 نفر امداد رسانی، 48 مورد انتقال وسائط نقلیه مسافرین به محل امن، 32 مورد اسکان در راهدارخانه‌ها، لکه‌گیری محور خاش ـ زاهدان به طول 40 کیلومتر و 12 هزار متر مربع درکل حوزه استحفاظی، 30 کیلومتر آرام‌سازی ورودی‌های شهرهای حوزه استحفاظی، ایجاد 85 مورد شیارهای هشدار دهنده و نصب چشم گربه‌ای در عرض و طول جاده‌ها، آبرسانی به 14 تانکر روزانه و نظافت‎های نمازخانه‎های بین‌راهی در حد مقدورات و نصب 38 مورد چراغ‎های پلیس مجازی با منبع انرژی خورشیدی در محل‎های مشخص شده از جمله اقدامات این اداره کل تاکنون بوده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در پایان از زحمات تمام دست‌اندرکاران تشکر کرد و اظهار داشت: باید تدابیری برای پائین آمدن تصادفات در این چند روزه باقیمانده تعطیلات به ویژه مردم برای استفاده از طبیعت و تفریحگاه‎های استان بهره می‎برند اندیشیده شود تا با خاطری آسوده و شرایط ایمن بتوانند از این امکانات بهترین استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark